פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ככה זה כשאוהבים< נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד ‏10 דצמבר 2007


לפניות הציבור – סלקום

שלום רב,



הנדון: "ככה זה כשאוהבים"


המוטו שלכם לשיווק ופרסום מצרכיכם בשוק די חזק, ונכנס לתודעה בין אם רוצים, ובין אם לאו.
וברצוני לשאול אתכם: האם באמת ככה זה כשאוהבים???????
מניסיוני בסביבתי החמה והמוכרת, עדיין לא פגשתי מישהו שאוהב אותי ובכל זאת, מוכן לשמוע ולהשקיט את העובדה שאני ממורמרת בגינו!!!!!
מבחינתי, סלקום הייתה תמיד בית חם-ממש כך! השירות היה אדיב ומקסים, התחשבו ברצונותיי כלקוחה והיחס היה הדדי וקסום!
אך, אין לי מושג מה קורה איתכם בשנה האחרונה??? אני מתאכזבת ללא הפסקה, וגיליתי, לצערי, שכשבאמת קשה – אין עם מי לדבר.
רק כשהכול זורם ובטוח כולם נחמדים, מחייכים ואדיבים!!!
למרות שאני נמצאת בחברה כבר 11 שנים ברצף, לצערי הרב, אני מנהלת מגעים עם חברה מתחרה שמוכנה לתת לי כל שאבקש, ללא שום התחייבות מצידי רק בכדי שאעזוב את סלקום ואעבור אליה.
שלא תקבלו רושם מוטעה – אין אני מאיימת עליכם כשאני כותבת שורות אלו, אלא מנסה לדבר על ליבכם וליצור מצב שבו לא אהיה לקוחה מתוסכלת.
לפני כ-8 חודשים התייעצתי עם נציג החברה, אשר הביט בחשבונותיי והציע לי לכל מנוי ( שלושה במספר!) חבילה מסוימת.
בחבילה שלי קיבלתי 700 דק' במחיר חודשי קבוע ש -350 דק' הם ליעדים אחרים ו -350 דק' הם לסלקום.
אני באמת מודה לכם על הצעת החבילה שנראתה אטרקטיבית בזמנו, כך שלא הייתי מודעת לעובדה שאני חתומה עליה ל -18 חודשים!!!! לא ידעתי שכך אתם מחזיקים לקוחות!!
כבר כמעט חודשיים החבילה הזו לא אטרקטיבית מבחינתי. וכבר חודשיים שאני מבקשת שיעבירו אותי למסלול יותר מהותי מבחינת השימושים שלי, ומכל נציג/אחראי אני שומעת את הסירוב החד משמעי, ואם ברצוני לצאת מהחבילה אני צריכה לשלם 600 ₪?????!!!!!!!! ורק אז לעבור מסלול!!
מכל הנציגים ביקשתי לרשום שמענה זה אינו הולם את החברה ובטח שלא את צורכיי ושאני עדיין לקוחה ממורמרת ומתוסכלת של סלקום – והעולם שותק!!!!
בשום פנים ואופן, אין בכוונתי לשלם סכום מגוחך זה, בכדי לצאת מחבילה שלא מספקת אותי משום בחינה!!
חבל לי נורא שזהו היחס שאני מקבלת למרות שאני כביכול " לקוחה מועדפת"!!
אבקשכם לחשוב על העתיד ולא על הרגע, ולהתייחס לפנייתי במלוא הרצינות, ולשקול : האם באמת זה מה שיפריד בינינו???????
בטוחני, כי תגיעו להבנה בנושא ותגרמו לי לחייך שוב וליהנות מחברה שתמיד קראתי לה בית!
עלבון סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' ביטון בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
שחר אחראי פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה