פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום כל קשר בינה לבין שירות לקוחות הזוי בהחלט!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
היום התקשרתי לברר את פרטי המסלול בו נמצא אבי ברשת סלקום,לאחר חקירה צולבת שכוללת מ"ס ת.ז + מ"ס חשבון בנק קיבלתי את פרטי המסלול ,לאחר שלא הייתי מרוצה מכך שאבי משלם פי 2 ממחיר המוצע היום בשוק הסלולאר ביקשתי לדעת כיצד לנתק את המנוי והתשובה שקיבלתי היא שרק אבי (בן אדם מבוגר מאוד)חייב לטריח את עצמו למרכז השירות בכדי לבצע את הניתוק ,לא עזר שאמרתי שאני אגיע למרכז השירות עם ת.ז המוכיחה שאני בנו +יפוי כח חתום על ידיו בכל זאת נאמר לי שאני לא אוכל לבצע את הניתוק .פשוט אטימות של חברה גדולה שמרשה לעצמה לטרטר אדם מבוגר שלא נייד רק בכדי להקשות על תהליך הניתוק

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר בן עמי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה