פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית מאות שקלים בחוסר תום לב במהלך חודשים רבים והתשת הלקוח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מתנצלת מראש שהסיפור עומד להיות ארוך ומורכב, אך חברת סלקום הצליחה להתיש אותי במהלך השנה האחרונה, חודש אחר חודש. הסיפור מתחיל בחיובים מוזרים של 'שירותי תוכן', עליהם כבר התלוננו רבים באתר זה. לקח לי כמה חודשים והרבה אנרגיות, אך לבסוף התנצלו נציגי החברה וזיכו אותי מדי חודש בחודשו על חיובי 'שירותי התוכן' שלא צרכתי בחודש הקודם. למרות התחייבות החברה לחסום אותי מאותם sms , העניין חזר על עצמו. בנוסף, החברה חייבה אותנו כמה פעמים על 'חבילת מוסיקה' למרות שלא היה לקו חיבור לאינטרנט ואכן זיכתה אותנו לאחר דין ודברים. עד כאן התמודדתי בכוחות עצמי.
החלק הקשה של הסיפור מתחיל כאשר אבד לנו מכשיר אחד והשני התקלקל- נאלצנו לקנות מכשיר חדש. עמ"נ לזכות בהנחת שדרוג- החזרנו את המכשיר הישן בהבטחה להיות מזוכים עליו בסכום צנוע אך קבוע (5 ש"ח). עליי לציין כי רכשנו את המכשיר בדוכן של דינמיקה- מורשית של סלקום למכירה ושירות. פרט נוסף- הקו עליו היה רשום המכשיר- היה חסום בשלב זה לשיחות. לכן, בשעת הקניה התבקשנו לפתוח אותו ל-24 שעות עמ"נ שנוכל לרכוש את המכשיר על קו זה, ולנתקו למחרת, כאשר נשתמש בכרטיס הסים של הקו השני.
נשמע פשוט? אז זהו, שלא.
בחשבונית הבאה קיבלנו חיוב 'חד פעמי' בסך 25.97 ש"ח בגין 'הפרש בין תשלום חודשי מינימאלי לבין הצריכה בפועל בסך 0 ש"ח (שהרי המכשיר רשום על הקו החסום) אך הסכום לא היה חד פעמי אלא חזר על עצמו מדי חודש.
וכך חוייבנו מדי חודש הן על 'אי צריכה בפועל' וכך גם לא קיבלנו את הנחת השדרוג בסך 5 ש"ח מאחר ולא היתה צריכה על קו זה, כך שהפסדנו בכל חודש 30.97 ש"ח וגם שילמנו בנוסף 27.90 על המכשיר החדש, ועוד 19.90 על המכשיר הישן שהתקלקל...(תעשו לבד את החשבון) וכל הסכום הזה- עבור מכשיר לא מפואר ולא מדור שלישי.
לעניות דעתי סלקום נהגה כאן בחוסר תום לב משווע, הרי אם הכל היה נאמר בשקיפות במהלך הרכישה, היינו רוכשים דגם פשוט וזול (חיפשנו דגם בעלות של עד 25 ש"ח לחודש..) ללא התחייבות לשלוש שנים.
עכשיו אנחנו גם 'שבויים' בסלקום משום שבמעמד הקנייה לא נאמר לנו שאם נעזוב את החברה נחוייב בקנס שמכפיל את מחיר המכשיר..וזה מה שנאמר לי להפתעתי בביקור האחרון בתחנת השירות לאחר שהבעתי את זעמי ומחאתי על התנהלות החברה ועל רצוני לעבור לחברה אחרת, למרות היותי לקוחה החל מימיה הראשונים של החברה.
לאחר מו"מ מתיש ביותר עם נותני השירות בתחנה ולמרות חוסר שביעות רצוני, (מבחינתי מדובר היה בפתרון ביניים עד לכתיבת תלונה זאת),
סוכם כי עמ"נ להימנע מה'קנס' החודשי תיערך הצלבה בין המספרים- ללא תשלום. עם זאת, סלקום לא תתן לנו להמשיך את תוכנית 'חיילים' בה היינו מנויים, כי 'התוכנית לא קיימת. כך, אנו נאלצים לשלם היום תעריף הרבה יותר גבוה- כמעט כפול. מה שכן הציעו לי- עוד תוכנית בתשלום קבוע, אך עם התחייבות לשלוש שנים ולא- איקנס.
במעמד זה נקבעה בינינו תוכנית חיוב של אגורה לדקה- אך לא כך הופיע בחשבונית.
כך סלקום כובלת אותי כלקוחה, הן מבחינת התוכנית ובעיקר מבחינת הקנס על המכשיר במידה ולא אמשיך להיות לקוחה של החברה.
למרות שכבר עייפתי מתעלולי החברה וזלזולה בלקוחות שטורחים לבדוק את מרכיבי החשבונות שהם מקבלים לביתם, ציפתה לי עוד הפתעה בחשבונית האחרונה- חיוב של 50 ש"ח על הצלבת המספרים (שהובטחה חינם), חיוב גבוה ממה שסוכם על תעריפי השיחה. כמו"כ הובטח לי 'פיצוי' על עוגמת הנפש עד כה- 120 דק' זמן אויר אך לאלה לא היה זכר בחשבונית האחרונה.

אני עייפתי. עייפתי מלקבל אנרגיות שליליות ועצבים בכל פעם שאני מקבלת את החשבון החודשי. עייפתי מלרוץ בכל פעם ולבזבז שעות יקרות בתחנת השירות ועייפתי מהטריקים הזולים של החברה למצוץ את כספי לקוחותיה- אם בגביית כספים לא חוקית על שירותי תוכן או מוסיקה שלא ביקשתי ואם בגביית קנסות או בחוסר שקיפות וחוסר תום לב פושע בזמן המכירה
כל התנהלות של החברה לוקה בחוסר תום לב וברדיפת בצע!!!
בבקשה עזרו לי כי כלקוח בודד התייאשתי, השיטה הצליחה להתיש גם אותי..
כמה שהפירוט כאן ארוך, יכולתי לכתוב פי כמה על קורות ההתעללות שלהם בי כלקוחה קטנה ולא 'רווחית', אך אין טעם להתיש אתכם- הממונים על השבת כבודו וכספו האבוד של הלקוח, הציבור הנעשק.
אודה לכם מאד מאד על התווך בנושא.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי על כל החיובים המיותרים (כמה מאות שקלים לפי חשבוני) וכן התרת החוזה הכובל ביני לבין החברה שנעשה בחוסר תום לב ע"י נציגי המכירה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מורן אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' היזמי וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה