פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לשימוש בחבילה שפרטיה (בשיחה טלפונית) ניתנו באופן מסולף נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש התקשרה בחורה מסלקום והציעה לי דיל. מכיוון שלאחרונה האמירו החשבונות שלי עד לכ-600 ש"ח בחודש, הוצע לי להוריד את סכומי השיחות תמורת התחייבות להישאר בחברה לשלוש שנים. אם אתחרט לפני כן אני מתחייבת לשלם 700 ש"ח. אלא שעכשיו התברר שהכוונה היא שהסכום המינימלי לחודש הוא 600 ש"ח. דבר כזה מעולם לא נאמר לי מה גם שעכשיו שעזבתי את רשות השידור ואינני עובדת אני מנסה לקצץ בהוצאות. הגעתי עד למנהל הסניף, יעקב, בתלפיות בירשלים, כמו שאר המנהלים הסביר לי שאי אפשר לבטל את העיסקה. הטענה שלי שעסקה כמו שעכשיו היא מוצגת מעולם היתה. ביקשתי שיביאו את הקלטת השיחה מכיוון שאין דרך אחרת להוכיח שהבחורה שכחה להביא פרט משמעותי בעסקה. אבל לטענתם אין אפשרות למצוא את ההקלטה ו"זאת מילה שלה מול מילה שלך" איך אפשר לחייב אותי על עסקה שלא מתאימה לי ושמעולם לא הייתי מסכימה לשכמותה. למה המילה שלה? הרי אתם יכולים להחליט מה שתרצו וללקוח אין אפשרות להוכיח אחרת. ביקשתי לצאת מסלקום, ואני מהמנויים הראשונים ביותר של החברה. המנהלים שאיתם דיברתי לא התרגשו הציעו לי הטבות מגוכחות שלא מקובלות עלי, ובעיקר "שלמי 700 שקל דמי יציאה מהתכנית ונפטור אותך ממנה ומהחברה בכלל" פניתי לעורך הדין שלי שיעץ לי לפנות קודם כל לתקשורת ול"רייכר מתרגז" בעניין השערורייתי הזה, בינתיים אני פונה אליכם.
בזבוז זמן, ואכזבה מהיחס. סוג הנזק :
יציאה ללא כל תנאי מהתכנית פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' קסלר בקשר לפנייתה וטיפל בלקוח לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר מרום אחראי פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה