פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דור שלוש וחצי ..... צעדים אחורה נושא התלונה:
מרינסקי עמנואל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לא יודע איזו רוח שטות נכנסה בי כשהסכמתי לאחר שכנועים רבים של נציג החברה לפגוש איש מכירות שהגיע אלי לעבודה כדי לשדרג את המכשירים שברשותי. הסיבה למשהו הקטן (והלא כל כך טוב מתברר) היא ברורה, עם אפשרות ניוד המספרים הם חוששים מפרישת לקוחות, כי סתם כך לא מחלקים מתנות חינם, שלא לדבר על עלויות התוספות של הדור השלישי.

בכל אופן, ב 14/11 החלפתי שני מכשירים שיש לי בעסק במכשירים חדישים, אחד סוני-אריקסון והשני נוקיה N95. עד אז הסתובבתי עם מכשיר קטן ואמין, מסוג נוקיה 6111 שבעצמי הייתי מופתע מכמות שעות השיחה בלי צורך לטעון את הסוללה ובסך הכל מכשיר טוב, מ 14/11 פשוט התחלתי לסבול.

ההגיון אומר שמכשיר חדש וחדיש אמור להיות עוד יותר טוב, אבל כנראה החיפזון להכניס אותו לשימוש לפני שהתשתית מוכנה עולה לנו ביוקר.

בכל אופן, לגבי הסוני קיבלתי בשורה שהתגלתה תקלה בסוללות לא מקוריות. כדי להחליפם יש צורך לנסוע לתל אביב. המכשיר כבה מאליו ללא סיבה אבל זה הרע במיעוטו - ה N95, בכלל צרה צרורה:
המכשיר מתנתק בלי סוף, באחד המקרים נציג של סלקום נאלץ לחייג אלי בטלפון קווי לאחר שנותקנו 4 פעמים. גם הוא כבה מאליו, לפעמים נתקע, והסוללה נגמרת באמצע היום - אגב תופעה מוכרת כשהמכשיר "מתאמץ" להתחבר לרשת ומגביר עוצמה. שיא השיאים היה כשעמדתי בפקק, במקום ללא קליטה ועוצמת המכשיר גרמה למחשב הדשבורד ברכב פשוט להתאפס.
אחר כך שיספרו למישהו אחר שרמת הקרינה שלו עומדת בתקנים, זה נכון כשבודקים אותו במקום סטרילי עם קליטה מלאה אולי, בטח לא באיזורים חלשים.

כך עשיתי הכרות עם מחלקת קליטה וניתוקים בחברת סלקום.
אני מוכרח לפתוח סוגריים ולהגיד בפה מלא שמבחינת שרות עמדתי לרשום להם מחמאה וזה לא נאמר בציניות. הם עושים הכל, אדיבים, מתקשרים ועוקבים אחר פתרון הבעיה, רק מילים טובות.

במערכת נרשמים כל הניתוקים, אכן גילו שאצלי בבית יש ניתוקים רבים והציעו להרכיב מגבר לפתרון הבעיה. לצורך העניין נשלח טכנאי שבדק ומצא להפתעתי שיש קליטה מלאה, לכן הבעיה כנראה במכשיר.

בשלב זה נתבקשתי להביא את ה N95 לבדיקה באחד ממרכזי השרות. למרות העומס בעבודה נאלצתי להגיע אליהם לפני כשלושה ימים. כאן גיליתי צד אחר של סלקום. לאחר כ 40 דקות המתנה וכשהבנתי שלפי קצב התקדמות המפסרים זה ייקח עוד למעלה משעה רק כדי למסור מכשיר, שלא לדבר על כך שצריך בנוסף להמתין להחזרתו, עזבתי את המקום וחזרתי למחרת.
לאחר חצי שעה הגעתי סוף סוף לנציגה שמייד כשראתה את המכשיר בישרה לי שהם לא מטפלים בסוג זה, רק 2 מרכזי שרות במרכז עושים זאת, ר"ג ות"א... או לחלופין ב"ש.
לא נרבה במילים לתאור ההרגשה, נציגת מחלקת הניתוקים פתרה את הבעיה ושלחה אלי היום שליח שייקח את המכשיר ובמקומו קיבלתי חלופי.
ניתן לי להבין שהמכשיר יוחזר עוד היום, לקראת 17:00 התקשרתי לברר מה קורה ואז נמסר שרק מחר הוא יוחזר.
יופי... דפקתי לי עוד יום עבודה, מחר הייתי אמור לנסוע צפונה, אבל מה לעשות לא יהיה לי טלפון. אצלי המכשיר הוא כלי עבודה, הדברים לא נאמרים סתם.
הערב ניסיתי לחפש מספר בזכרון אך מתברר שה SIM לא קלט את כל המספרים המאוחסנים במכשיר, גם בזבוז זמן בלאתר אנשים שאני חייב ליצור עימם קשר.
מה שכן, גיליתי משהו אחר: סלקום לא טורחים לאפס מכשיר חלופי, במכשיר שניתן לי אפשר לראות את כל ההודעות ששלחו קודמיי - ותאמינו לי, במקרים מסויימים הודעות מאוד מביכות שמן הסתם מצורף אליהם מספר הטלפון של הנמען.
לדעתי זו פשוט חוצפה.

בנסיון לפתור את הבעיה נכנסתי לאחר תאום למרכז התקנות וביקשתי להתקין את המכשיר הקבוע ברכב שפורק לאחר שהרכב הוחלף לפני מספר חודשים.
הפירוק נעשה גם אצל מתקין מורשה של סלקום באיזור הצפון, שם נמצא הרכב הישן.
מתברר שלמרות שעובד שלי ביקש פירוק לצורך העברה לרכב אחר המתקין לא פירק את כל המרכיבים למרות שהדבר נעשה בתשלום מלא.

כשהגעתי להתקנה באשדוד מתברר שכבל חשמל, פחית ומיקרופון חדש עולים בערך 600 ש"ח. נכנסתי לשרות הלקוחות ושם חתמתי על מכשיר חדש ללא חיוב לאור החשבונות שאני משלם מידי חודש.

חזרתי למתקין, שבישר לי שאותה פחית מהוללת שבלעדיה אין אפשרות להתקין את המכשיר במקום נוח וללא קידוח בדשבורד עולה בכל זאת כסף - 80 ש"ח. הסתכלתי טוב על חתיכת ברזל עם 8 חורים ולא האמנתי. אני מזמין פחיות יותר מסובכות בעבודה, פחית כזו עולה לא יותר מ 2 שקלים בכמויות שחברה כמו סלקום מזמינה - זו כבר לא חוצפה, זה גזל.

נראה שהמתקינים מוצאים דרכים מקוריות להשלמת הכנסה, פירוק לא מושלם ודרישה לתוספת אחר כך, אביזרים כמו אותה פחית וכנראה עוד הרגלים שעוד לא התנסיתי בהם.

תוך כדי שהתכוונתי לאשר את ההתקנה, מתברר שלקראת 16:30 אין עם מי לדבר שם, מרכז ההתקנות הפך בין רגע לבית כנסת קטן, המתקינים, מספר עובדי סלקום ממרכז השירות הסמוך ועוד כמה "קבועים" הרכיבו מניין והחלו להתפלל מנחה.

כנראה שפסק זמן זה הפעיל אינטואיציה מסויימת וכשחזרו לאחר מילוי המצווה שאלתי לגבי חיבור השתקת הרדיו כשהטלפון בשימוש. המתקין לא הסכים לחבר את הטלפון לרדיו ברכב בטענה שהם לא עושים זאת למכשיר מקורי של הרכב.

מדובר באלמנט בטיחותי, שמשתיק את הרדיו אוטומטית כשהטלפון בשימוש, תמיד חיברו לי את זה ברכבים אחרים.

אני מודה שזה השלב בו "קפץ לי הפיוז", ביקשתי לא לבצע את ההתקנה ונסעתי לדרכי - עם טלפון חלופי שבקושי שומעים בו וללא טלפון ברכב, ביטלתי את הנסיעה מחר כדי להמתין לכבוד השליח בין 10 ל 14 ורק זה שמתפללים אליו במרכז ההתקנות יודע אם בכלל נפתרה הבעיה.

הגיע הזמן שמישהו שם בסלקום יתחיל לעשות סדר:

בנוגע למכשירים, במידה והם לא עובדים לשביעות רצון הלקוח אז שייקחו אותם חזרה, לא יעלה על הדעת שלקוח יסבול ויבזבז זמן ועצבים עם מכישירם שלא עובדים בגלל בעיות רשת. גם לא מקובל הפתרון ה"מקורי" של הגבלת המכשיר לרשת GSM, אם זה המצב אז למה צריך מכשיר יקר?

לגבי מרכז ההתקנות, הגיע הזמן שסלקום יבינו שבמיוחד במגזר העסקי רבוי מזדה 3 ו 6 או פוקוסים כולם מגיעים עם רדיו דיסק מקורי, אין כל סיבה לא לבצע התקנה כמו שצריך לחיבור שתוכנן ברכב לשם כך ומהווה תכונה בטיחותית.

לגבי הפחיות, אני ממש מציע שיחד עם מכשיר יסופק גם קשקוש זה, אם לא הייתי משוכנע שאתם יודעים בדיוק היכן להזמין אותם ובכמה הייתי מצרף כאן לפחות 3 טלפונים של מספר חברות בחולון שישמחו לספק לכם אותם בכמה שקלים.

אני מבקש לבטל את שדרוג המכשירים או לחלופין שידרוגם למכשירים רגילים, אין לי כוונה להמשיך לבזבז ימי עבודה ולסבול מניתוקים.
כספי, אובדן ימי עבודה סוג הנזק :
החזרת מכשירים רגילים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה