פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי דורון
לפני 3 ימים הגעתי לחברת סלקום על מנת לתקן את מכשירי, היו בו עיות של ניתוקים אי זמינות וכדומה , הנציג דווקא טיפל יפה אבל בבדיקת המחשיר הוחלט להורי אותו לדור שני, יצאתי משם וחשבתי שהכל טוב אבל ההפך קרה הטלפון המשיך עם בעית הניתוקים ואי זמינות וכן אי אפשר היה להוציא שיחות וידאו, ולכן הגעתי אתמול שוב לבדיקה חוזרת ועכשיו מתחיל הסיפור המעניין הגעתי ב 6:20 והגעתי לנציג בסביבות השעה 7:30 , הסניף כבר נסגר ב6:30 ולכן הטכנאים היו לחוצים ללכת ובגלל זה אחרי שחיכתי כל כך הרבה זמן אמרו לי בלי בדיקה בלי כלום שהבעיה בגלל שיש לי כרטיס זיכרון גדול וזה היה הדרך שלהם להגיד לי שאין מה לעשות וחבל להכניס לתיקון. כאשר קניתי את הטלפון לפני 3 חודשים נאמר לי מה הגודל כרטיס שנכנס שם וזה מה ששמתי ולפי דעתי הבעיה לא נובעת מזה.
התנהגות ממש מזלזלת וסתם בזבוז זמן, לפני 3 חודשים עברתי מפלאפון ואני מתחרט.
עלבון סוג הנזק :
תיקון הבעיה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
כרמי אחראי פניות הציבו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר גרואוארבקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
כרמי - פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה