פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אדישות מעליבה!!! המשך לתלונה: ככה זה כשאוהבים! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אכן, חזר אליי נציג פניות הציבור- שחר שמו, אך את בעייתי הוא ממש לא פתר!!
אני לא מבינה איך בחברה גדולה כמו סלקום כל הנציגים כולם נותנים את אותה התשובה!! ממש עיקביים - אך פתרון-אין!!!!
כמה חבל!!
עדיין מאוכזבת, עדיין ממורמרת וכנראה שאני בורג ממש קטן שאין צורך להתייחס לפנייתו!! ממש מעליב ומבזה.
תודה על לא כלום!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אירה אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תודה ויום נעים סלקום
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה