פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים ללא מסמך חתום נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו רכשנו מסלקום חבילה של שלושה מכשירים לי ולילדיי. מכשיר אחד נגנב לאחד מילדיי ,לכן רצינו לרכוש לו מכשיר חדש כדי לשים את הכרטיס שנשאר לו . לכן פנינו לאחד הדוכנים של סלקום בקניון רננים כדי לרכוש רק מכשיר במזומן ללא שום התחיבות ,יש לציין שהייתי קצת כעוסה על הבן שלי כי אני לא ממש סומכת על הדוכנים ובצדק ,אך הוא התעקש ומכיוון שזה היה יום הולדתו והכסף שלו שהוא קיבל לכבוד יום ההולדת לכן הסכמתי . ניגשנו לדוכן וביקשנו מהמוכר שיציע לנו מכשיר בסכום של 500 ש"ח הוא הציע לנו את ה-k-310 בסכום של 590 ש"ח הוספתי לבן שלי עוד 100 ש"ח על הכסף שהיה לו ולקחנו את המכשיר . המוכר החתים אותי על טופס מסויים ונתן לי העתק של הסכם שלא כתוב משהו מיוחד והלכנו לדרכנו. לאחר כמה חודשים אני בודקת את החשבון של סלקום ומתברר לי שחייבו אותי על המכשיר בהתחייבות לשלוש שנים ובסכום של 744 ש"ח ומאז אני בטירטורים מסלקום לדוכן בקניון רננים ואחד מפיל על השני את האחריות לגבי זה שאני דורשת לדעת על סמך מה או על סמך איזה מסמך סלקום מחייבת אותי על הסכום הנ"ל , יש לציין שאף אחד לא מוצא את ההסכם שחתמתי עליו כדי להבין מה היה כתוב בו , לי לצערי אין שום חשבונית או קבלה שיכולה להוכיח משהו חוץ מההסכם שהם טוענים שהוא לא מייצג כלום. שאלתי היא מה עושים לגבי המקרה ולמי צריכה להיות להיות האחריות?

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
טל אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גברת שוקרון בקשר ל_פנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
טל פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה