פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור לחבילת תקשורת עם התחייבות ללא הסכמתי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מחלקת פניות בסלקום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש 9/07 יצרתי קשר עם שרות לקוחות בסלקום לשם הוזלת חבילה . לא היתה לי התחייבות קודמת לסלקום בשום צורה. הוצעה לי חבילה לנסיון ללא התחייבות ,לאחר ששאלתי ואושר כי לא תהיה לי התחייבות .מאוחר יותר נשלחו אלי הביתה טספים עם פרטי העסקה אותם לא קראתי כלל ולא חתמתי עליהם .התקשרתי לבדקות את פשר הטפסים ונאמר לי כי אלו רק פרטי העסקה ולא התחייבותי לעסקה כפי שסוכם עמי בטלפון ע"י נציג השרות כל זאת לאחר הבהרה ברורה מיצי עם הנציגה.לאחר נסיון העסקה לא התאימה לי וכאשר פניתי לסלקום לבטל את העסקה ולצאת מהחברה נמסר לי כי אני חתומה על עסקה שיש בה התחייבות ל18 חודשים וכי יציאה מהחברה תחייב אותי בתשלום של 800 ש"ח . ברצוני להביע את מחאתי על צרופי לעסקה אותה איני רוצה כלל , ע"י שיחת טלפון, וללא ידיעתי וכל זאת לאחר שבררתי את כל הפרטים לפי אישור העסקה.תגובת חברת סלקום כי אין באפשרותי לצאת מהעסקה ללא תשלום כנס.
מזה כחודש ימים אני מנסה ליצור קשר עם נציג בסלקום כדי לטפל בבעיה ורק ב23/12/07 מצאו לנכון לחזור אלי .
כספי סוג הנזק :
יציאה מחברת סלקום ללא כנס! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה וטיפלה בפנייתה באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה