פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת שירות נוראי עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/12/07 הגעתי למרכז שירות סלקום בקניון חיפה. ניגשתי לאחת העמדות לבירור לרכישת מכשיר חדש וקבלתי שירות מנציגה. לאחר הבירור החלטתי לרכוש שני מכשירים מסוג נוקיה 6288 לי ולאשתי. במהלך העסקה הובהר לי מהנציגה שיש לי שבוע ימי עסקים לביטול, העסקה הסתיימה הנציגה הייתה נחמדה מאוד והייתי מרוצה מהשירות שניתן לי. ב 24/12/07 חזרתי למרכז שירות סלקום בקניון חיפה לאחר 6 ימים לאחר ביצוע עסקתי נגשתי לנציג שירות לגבי החלפת אחד המכשירים או ביטול העסקה. הנציג פתח לי קטלוג מכשירים ושאל איזה טלפון אני רוצה להחליף לאחר שהחלטתי הנציג ניגש למחשב והמסר שלו היה שונה. הנציג טען שאין באפשרותי להחליף מכשיר כי העסקה נעשתה במרכז השירות ולא אצל סוכן שמגיע עד הבית. ביקשתי מהנציג שיפרט לי יותר לעומק על מה מדובר. הנציג טען שאם הייתי רוכש את הטלפון אצל סוכן שטח היה לי שבועיים לביטול לעומת המרכז שירות שיש לי 24 שעות לביטול. סיפרת לנציג שנאמר לי על ידי הנציגה שסגרה לי את עסקה זו שיש לי שבוע לביטול. הנציג לקח את טלפונו והתקשר לנציגת השירות ושוחח עימה, לאחר מכן הנציג נתן לי את טלפונו לשוחח עם הנציגה שסגרה את עסקתי. הסברתי לנציגה את מה שהתרחש אבל מה שנציגה ענתה היה שהיא אמרה לי שיש 24 שעות לביטול . הסברתי לנציגה שהיא אמרה לי שבוע ימים. אך הנציגה לא הלכה לקראתי ולא פתרה לי שום דבר ועמדה על שלה. לאחר שסיימתי לשוחח עימה ביקשתי לדבר עם מנהל. הנציג הלך לקרוא למנהל בשם-אסף אבינועם( לגבי השם המשפחה איני סבור שנכון) המנהל הסביר לי שאין ביכולתו לעשות שום דבר וזה מה יש. הבהרתי למנהל את עמדתי ואת שנאמר לי מהנציגה שיש לי שבוע ימים לביטול עסקה. המנהל טען שהנציגה עושה המון עסקות ולעולם אינה טועה. ושוב פעם חזרתי והבהרתי את עמדתי והסרתי לו שאני לקוח ותיק בחברתם ושיבין את עמדתי. המנהל לא יחס חשיבות לדברי. אמרתי למנהל בפעם האחרונה שיבטל לי את העסקה או יחליף לי מכשיר אחר. המנהל שוב לא יחס חשיבות לדברי,אמרתי למנהל שאם הוא לא יבטל לי את העסקה המכשיר סתם יהיה זרוק אצלי והתחננתי אליו שיעזור לי, אך ללא שום תועלת לא קיבלתי עזרה השפלתי עצמי בפני רבים ופתרון לא קיבלתי. ביקשתי מהמנהל את פרטיו ואת פרטי הנציגה. המנהל סירב לתת לי אותם וטען שאינו חייב לתת לי את פרטיו ואת פרטי הנציגה. לאחר שביקשתי מספר פעמיים נתן לי המנהל את פרטיו ופרטי הנציגה. ואמר תתלונן אין לי בעיה. בצאתי מהמקום אמרתי למנהל לנציג שטיפל בי שיתבישו להם ויצאתי מהמקום שהמון אנשים מסתכלים עליי.
בנוסף שאמרתי למנהל בשיחתנו שיחליף לי את המכשיר בגלל שאינו רצה לבטל הוא אמר לי שאינו יכול להחליף כי המכשיר שומש ואין מה לעשות איתו. אמרתי למנהל שאם הייתי רוכש אצל סוכן היה לי שבועיים לביטול או שינוי עסקה ואז מה הם היו עושים. המנהל לא השיב לשאלתי ואמר לי שזה הנהלים.

ברצוני להדגיש שנפגעתי עמוקות מסלקום ששיקרו בפניי קיבלתי יחס גרוע מאוד מהמנהל ביישתי את עצמי בפניי הציבור,התחננתי. אך הכל לשווא
שם המנהל - אסף ( קניון חיפה)
שם הנציגה - הגר ( קניון חיפה)
אודה לכם אם טטפלו בפנייתי בהקדם.

בתודה ניר משה.
נזק כספי, עילבון. סוג הנזק :
פיצוי הולם,והתנצלות של סלקום. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
כרמי אחראי פניות הציבו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר משה בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
כרמי פניות הציבור.


תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה