פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות סלקום בלקוחותיה נושא התלונה:
זרחי טלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרו אלי לפני מספר חודשים ביקשו ממני להוזיל את החשבון, על ידי תוכנית שיחה מכניסה,ביקשתי שישלחו לי את החוזה כדי לעיין בו,ושאחתום וישלח חזרה.
שעיינתתי בו ראיתי שאני כבול ל 36 חודשים, התקשרתי והודעתי שאני לא מעוניין בתוכנית זאת.
אחרי מספר חודשים ששידרגתי את הפלאפון שלי ,קיבלתי קנס של 700 ש"ח שאלתי מה הענין, נאמר שהפרתי חוזה והיית בשיחה מכניסה. דבר שלא היה מעולם ואל נברא, הם מתעקשים עד היום שהם רוצים ממני את הכסף, בידי נמצא החוזה לא חתום, ולא התחייבתי.
עקב זה לא נותר לי אלא לפנות לבית המשפט כדי שהם יחליטו מה עושים הלאה.
חברת סלקום מחייבת את הלקוחות כאוות נפשה ומתעללים בלקחותיהם.
הזהרו, שלא תיפלו ברשת שלה של החברה הזו, החברה הכי לא אמינה , שלא רואה את הלקוח ממטר, אלא רק איכפת למנכ"ל בסוף השנה כמה כסף עשו על חשבון הלקוחות.
מנכ"ל סלקום היה בטלביזיה בתוכנית פגוש את העיתונות, והרתרברב כמו טווס עם נוצות הדורים שחוזר לכל לקוח שיש לו בעיה.
התחננתי והתחננתי שאני רוצה לדבר איתו, התקשרתי מספר רב של פעמים,ובאחד הפעמים מזכירה מסכנה ענתה לי: שהוא לא חוזר לאף לקוח .
(סימן שמנכ"ל סלקום רמאי ושקרן, וכך מתנהלת כל החבר כולה).
צביקה.
עוגמת נפש,והפסד לקוחות ובריאות. סוג הנזק :
לבטל את הכל ולתת לי לעזוב את החברה,לחברה אחרת.כי הצדק יצא לאור בבית המשפט. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אירה אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.


תודה
סלקום


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה