סלקום טועה, הלקוח משלם |
נושא התלונה: |
aharoni shay |
שם/כינוי: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עברתי בנק והעברתי את הוראת הקבע לחשבון החדש
12 לדצמבר נשלחה אליי הודעה שצריך להסדיר את החוב, התקשרתי למח' הפיננסית של סלקום דיברתי עם שני שטענה שיש בעיה בהוראת הקבע. בכדי לפתור את הבעיה:
א. שילמתי את כל החוב מיידית בכרטיס אשראי
ב. הלכתי מיידית לבנק וביצעתי הוראת קבע חדשה עבור סלקום (מה שגרם לי הפסד יום עבודה)
למחרת ניתקו לי שוב את הקו בלי שום ברור או הודעה מוקדמת מה שגרם לאישתי להפסיד בדיקות חשובות שכבר אנו מחכים להן הרבה זמן.
אחרי שיצרתי קשר עם השירות הפיננסי, דיברתי עם ורד שטענה שאני חייב כסף לסלקום. הסברתי לה שלא ייתכן כי אתמול שילמתי הכל בכרטיס אשראי. היא בדקה ואמרה שבאמת אין לי חוב אבל אין לי הוראת קבע. הסברתי לה שיום לפני הייתי בבנק ושלחתי שוב את הטפסים להוראת קבע למרות שכבר הייתה ושייבדקו אצלם שוב. היא לא היתה מוכנה להקשיב ונתנה לי 2 ימי עבודה לטפל בבעיה ללא התחשבות בהפסד ימי עבודה שלי
בדקתי שוב מול הבנק ומבחינתם הכל בסדר יש הוראה ואין שום בעיה. הבעיה היחידה היא כנראה שחלק מעובדי סלקום מעדיפים להפיל הכל על הלקוח (או אולי זו המדיניות של חב' סלקום?).
אם העובדת שלכם במחלקה הפיננסית הייתה מנסה באמת להבין ולבדוק אז הייתה נחסכת עוגמת נפש גדולה ממני ובמיוחד מאשתי
אני לא צריך את המתנות וכל החיוכים שסלקום מעריפה עלינו בכמויות ב פירסומות . הייתי לקוח מרוצה של סלקום, אבל עכשיו הבנתי כמה סלקום באמת קשה עם הלקוחות במקרה שיש איזו בעיה או אי הבנה, אז רואים את חוסר ההתחשבות והיחס הלוקה (למרות שבמקרה זה, הטעות היא שלכם, עדיין לא טרחתם לבדוק)
כבר כמעט שבועיים שאני עם קו חסום ללא שום הצדקה,חברה מאכזבת, ש"הוגנת ואוהבת" רק בפירסומות.
|
עוגמת נפש,נזק כספי ו |
סוג הנזק : |
|
|
|
|