פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תקשורת בין נציגים ומנהלים בחברתכם!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי רק צמד המילים תיאור הבעיה מעייף....
הבעייה היא שאין תקשורת בין הנציגים למנהלים לשירות לקוחות פרונטלי ..כאילו כל אחד הוא חברה בפרט..של סלקום הכללית
לעניין!
מכשיר איי מוד שנרכש בתאריך 10-10-05 שנעשה בו שימוש לחודשיים בלבד..
לאחר חודשיים ניגשתי לסלקום בנתניה הסברתי שאני טסה וחשוב
שיתקנו לי את המכשיר -שמתנתק,מצפצף לבד,ונדלק עצמאית,לא רושם שיחות שלא נענו ועוד.{ורק בן חודשיים-נרכש חדש במיטב כספי.}
שחזר המכשיר מבדיקה התחוור לי שלתקלה זו אין כיסוי למרות שהינני משלמת ביטוח מלא ויקר-אך בכ"ז נדרשתי לשלם
400 שח שכיום הם 270 שח בכדי לתקן מכשיר חדש שרק נרכש..
במחיר של לא פחות מ-1436.39
כמובן שאין הגיון בדבר בעיקר שהמכשיר שימש אותי בלבד ונשמר בצורה קפדנית.
נמסרה לנציגתכם תגובתי נא לבטל כל הקשור לחיובים ממכשיר זה!!!! ולחייב קו בלבד.
אני ארכוש מכשיר ב-500 שח ואשתמש בו, בין כה וכה אני לא בישראל רוב הזמן.
טסתי לי לתקופה של 8 חודשים חזרתי ולא נתקבלו כל חשבוניות מסלקום.
אחרי זמן ארוך של שבועיים ללא קבלתם. שוב טסתי לעוד תקופת זמן של 4 חודשים, בקיצור בחזרתי האחרונה התעקשתי לשליחת כל החשבוניות בדואר ע"י נציגת שירות ב123* וכך שהגיעו גיליתי ..... כמה זמן אתם גובים את הביטוח שנאמר לבטל את האחזקת אי מוד שנאמר לכם לבטל,באיזו חברה מחייבים לפי מה שעדיף לא לפי בקשת הלקוח..
אני ביקשתי במפורש ובאופן ספיציפי
לעדכן במערכת ביטול כל העסקה פרט לקו!!!!!!
עד היום אחרי עשרות שיחות פנייה לשירות
אחרי טיפול צמוד ממנהלים אורטל חדרה שאגב תפסה אותי שבאתי לבקש טופס ניתוק.. לתת עוד צאנס לסלקום נדב,שמרית ועוד רבים ורבים. {זהו הצאנס שנתתי לפרוטוקול.}
בצפייה לתגובה ויום נפלא...
הערה -כל הארגון שלי ממתין לתשובה בנדון להחלפת הרשת והפלאפונים . אורנג הציעו הצעה כדאית ומצחיקה - אשמח לקבל הצעה מכם על ארגון של 27 אנשים ואופציה לבן/ת זוג.{לפחות 1000 דקות בתוך הארגון
בזבוז זמן קצר ויקר בארץ. סוג הנזק :
פיצוי מתנות יפות והמון לשלוח לבית במצובה!!נתחיל בזה ואז זיכוי בחשבוניות מהיום פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אביבית אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור טיפלה בנושא פנייתה באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אביבית פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה