פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיון טוטאלי נושא התלונה:
שאנן שמוליק שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏27 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כלקוח סלקום מרוצה עד מאד כעשר שנים נעלבתי עד מאד לדעת שגם בסלקום מתיחסים אלינו כסתם מספרים ולא כאל לקוחות עם איזה עבר וותק.
סיפורינו מתחיל לפני כחודשיים כאשר סגרתי עסק משפחתי והחזרתי לסלקום 5 קוים
לאחר מסע ומתן מפרך בגלל שהםצ לא רצו לנתק ורצו שאני הקח את המכשירים או חלק מהם והתחייב למסלולים הקיימים לאחר מסע מייגע הצלחתי להתנתק משם אבל מכיוון שהיתי מרוצה מהשרות חיכתי לתקופת הניידות בכדי לראות אולי הצליח לקבל מסלול משתלם ץ עד כאן הכל כמעט בסדר אבל אתמול לאחר שבדקתי את כל החברות חזרתי לסלקום עם התוצאות שלי ונציגה שדיברתי איתה ניסתה להסביר לי שהם לא רוצים להיות הזולים ביותר נקודה ואני הסברתי לה שאיני נשאר בסלקום ותודה על הכלץ למחרת כאשר נרשמתי באורנג ובסלקום הבינו שאני הולך הם פשוט ניסו לגרום לי לאישאר ע"י תרגילים מלוכלכים שאינם הולמים את מה שחשבתי עליהם כמו שאינם יכולים לפתוח את המכשיר למרות שנאמר לי בעבר שהוא פתוח וכאשר הגעתי לתחנת שרות רצו שבעיים שקלים במקום שישיים לפני חודש ולאחר שהסכמתי גם לזה הם הסבירו לי שזה לוקח כ72 שעות בגלל נוקיה וכאשר העלתי על הקו את נוקיה הם גמגמו (כי בנוקיה השרות כנראה אמין ) ואז התקשר אלי בחור בשם רונן ואמר לי שהם יעשו הכל בכדי להשאיר אותי אצלהם שוב הסברתי לאדון רונן שעכשיו לאחר חודשים של טרטורים ושיחות ולאחר שגיליתי שהם עשקו אותי בגין כרטיס סימס שרציתי כ200 ש"ח כאשר באורנג זה חינם וללא התחיבות בדוק ...
אז הם לא רק שצרכים לבקש סליחה יפה הם גם צרכים להחזיר לי כסף על החודשים האחרונים .רונן אמר שאין סיכוי ושהם מותרים עלי (קצת כאב אבל עבר)לקראת ערב שוב חזר אדון רונן עם הצעה לא רצינית אלה גם מעליבה ץ
אבל זו לא הנקודה הנקודה היא שמעליב לדעת שלפעמיים השתן עולה לחברות לראש ושהן לא מתיחסות אלינו בכבוד המגיע לנו לצערי אני מרגיש עכשיו כמו מישהו שהחבר בכי טוב שלו בגד בו אבל לא נורא כחה זה בחיים ני מקוה שמישהו אחר יהנה מהביקורת שכתבתי
הא שכחתי להגיד למען ההגינות ההצעה שאני אמרתי לרונן הינה
מכשיר שעולה 195צ לחודש בחינם +מסלול שנתנו לי באורנג'+מכשיר לקו נוסף+החזר וזיכוי על 3 חודשים אחרונים ואז ורק אז אני באמת שהסכים לאהישאר בסלקום
גועל נפש עצבות סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אירה אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
פניות הציבור.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה