פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע מבית סלקום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להלן פרטי התלונה:
טלפון נייד משנה להלן - המשנה.
שירות לקוחות להלן – שלק"ח.
שירות תיקונים להלן – תיקונים.
שירות משלוחים להלן – משלוחים.
שירות פיננסים להלן – פיננסים

1. ביום חמישי בתאריך 20 לדצמבר זיהיתי כי "המשנה" אינו פעיל ומופיע על הצג: "ללא קליטה".
2. צלצלתי ביום ראשון ל-שלק"ח שהעביר אותי ל-תיקונים וניסה לעזור לי להפעיל את המשנה.
3. לאחר שיחה ארוכה עם התיקונים וניסיונות חוזרים ונשנים גילו פתאום שקימת בעיה עם הפיננסים.
4. בפיננסים שוב בשיטת הטלפון השבור אני מסביר, ומגלים כי אין בעיה בפיננסים והמשנה פתוח, ומשם העבירו אותי שוב לתיקונים.
5. בתיקונים שוב מנסים לבצע איתחול מכשיר ושוב ללא הצלחה.
6. בתיקונים מתנצלים על השעות הארוכות שנאלצתי להמתין ומחליטים לשלוח שירות עד הבית.
7. למחורת מגיע שליח שלוקח את המשנה ומתחייב להחזירו מחר כחדש.
8. אכן למחורת מגיע השליח עם המשנה ארוז יפה ועוזב את המקום.
9. לאחר שהשליח עוזב אני מגלה כי המשנה לא עובד, כפשוטו.
10. שוב טלפונים למשלוחים, במשלוחים מתגוננים ואומרים כי אינם יודעים כיצד זה קרה.
11. שוב במשלוחים מחליטים לשלוח שליח, והפעם שוב לקחת את המכשיר לתיקון, למרות בקשות חוזורת שלי שהשליח יגיע עם משנה חדש / אחר כי המשנה שברשותי לא עובד, וכי איני צריך לשלם על טעיותכם.
12. לאחר שיחות ארוכות נשברתי וקבלתי בלית ברירה, שהשליח יגיע ביום חמישי ויחזיר את המשנה ביום בשישי.
13. השליח היה אמור להגיע בין השעות 16:00 ל 20:00 ומשאיחר את השעה התקשרתי לשלק"ח ולאחר דין ודברים, הגיע השליח בסביבות השעה 21:00 לביתי.
14. ביום שישי בבקור אני מקבל שיחה מסלקום כי ישנה טעות ואת המשנה לא אוכל לקבל היום, אלא רק ביום ראשון.
15. והיום יום ראשון בשימחה רבה קיבלתי את המשנה.

לכן אני רוצה לומר דבר ראשון תודה!
תודה שהסגה הזו נגמרה. התיאשתי מהשירות, מהיחס, מחוסר הסבלנות והסובלנות של סלקום.
אני יכול לומר בפה מלא כי ההתנהגות והיחס מתחת לכל ביקורת, זמני ההמתנה לא ריאלים, קרה שהמתנתי למענה מעל 30 דקות כשהעבירו אותי ממוקד למוקד.
אני מאוכזב, כועס ומרגיש מרומה שאחרי כל כך הרבה זמן כלקוח סלקום כ-12 שנים זה היחס אליו אני זכאי.
פשוט מעליב.
עלבון סוג הנזק :
מקצועיות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה