פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע מטעה וחוסר מענה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שרות לקוחות טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לטלפון הסלולרי שלי התקשרה נציגה חביבה בשם ענבר, שאמרה שיש כעת מבצע שדקת שיחה תעלה 33 אגורות במקום המחיר הנוכחי. יש להתחייב ל-18 חודשים.
כששאלתי אותה כמה יעלה לי להתנתק משרות זה לפני הזמן היא אמרה שהיא לא שייכת לשרות הלקוחות ולכן לא יודעת מהו הסכום. למרות זאת החלטתי לקבל את ההצעה בחיוב. לאחר כשעה, שיניתי את דעתי והתקשרתי לבטל. הגעתי בטעות לנציג שאמר שסכום הביטול הוא 700 ש"ח. כאשר בכל זאת ניסיתי להתקשר שוב לשרות הלקוחות לאחר המתנה של כ-5 דקות נשמע נציג שאמר שיש הרבה לקוחות על הקו ובבקשה להתקשר שוב - והשיחה נותקה ללא התראה.
לאחר מס' דקות ניסיתי שוב ושוב חיכיתי כ-5 דקות והשיחה נותקה, וכך חיכיתי אף
כ-8 דקות והשיחה נותקה.
הוספת נציגי שרות אמינים, מערכת שאומרת ללקוח כמה זמן המתנה יש לו. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אביבית אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה בקשר לפנייתו וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אביבית פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה