פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבצע ספא של חברת סלקום נושא התלונה:
רובין אורלי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
זוכרים את המבצע של סלקום משהו קטן וטוב-2 מסאג'ים במחיר אחד? ובכן פניתי לסלקום קיבלתי מספר שובר ורשימה של בתי ספא שבהם המבצע תקף. פניתי לספא מארוק בהרצליה. לאחר שסיוון החזיקה אותי על הקו רבע שעה, היא אמרה לי שאוכל להרשם למסאג' בשבוע הבא. היא גם שאלה אם אני מעוניינת להשתמש במתקני הספא בתוספת מחיר של 120 ש"ח. כששאלתי מה כוללים מתקני הספא? סיוון ענתה: מקלחת, חלוק וסאונה. שאלתי שוב כי חשבתי שחלה פה אי הבנה-האם חלוק ומקלחת כרוך בתוספת תשלום. היא ענתה שכן. כשסיפרתי לה שבבתי הספא האחרים החלוק והמקלחת הם חלק אינטגרלי מהמסאג' ולא כרוכים בתוספת תשלום. היא ענתה שזו המדיניות שלהם. כשביקשתי לדבר עם מנהל הספא כדי להביע את מורת רוחי על העליבות שבדבר היא אמרה שהיא המנהלת ושהיא לא יכולה לתת פרטים של בעל הספא. ממש מבייש שסלקום בוחרת בתי עסק כאלה להשתתף במבצע שלה. זה פוגע בסלקום ועל אחת כמה וכמה בספא מרוק-מקום שכף רגלי או רגלו של מי ממכרי לא תדרוך שם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אביבית אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחהבקשר לפנייתה וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אביבית פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה