פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משקפיים שנשמרו בסניף "נעלמו" תוך זלזול של נציגי השירות נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון ערים כפר סבא כתובת:
קניון ערים כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני מספר שבועות נכנסתי לסניף סלקום בקניון ערים בכפר סבא. בדרכי חזרה הביתה נזכרתי ששכחתי את המשקפיים על דלפק השירות. צלצלתי מייד אל נציגת השירות שאצלה הייתי (בחורה בשם הללי, שנתנה לי את מספר הטלפון שלה כדי להתעדכן בטיפול בפנייתי). היא אמרה לי ש"כן, המשקפיים כאן" ואפשר לבוא לקחת.
מכיוון שלא יכולתי לחזור באותו רגע שאלתי אם אפשר להגיע בהמשך השבוע או שבוע שאחרי ונעניתי ש"אין בעיה, המשקפיים שלך שמורים אצלנו".
כשהגעתי לסניף אחרי שבועיים - פתאום אף אחד לא זוכר אותי, הבחורה אומרת שבכלל לא אמרה לי כלום על המשקפיים!!
זאת חוצפה שאין כדוגמתה! לאחר שפניתי מייד לאחראי השירות (בחור בשם איסלאם) הוא הבטיח לבדוק ולחזור אליי - אבל עד היום אף אחד לא חזר אליי עם תשובה!
מדובר במשקפיים יקרים מאוד ואין לי אפשרות להגיע לכפר סבא בכל יום. סמכתי על נציגי השירות שישמרו על הפריט האישי שלי (לאחר שהובטח לי ובנוכחות בת זוגי ששמעה את השיחה) ופתאום המשקפיים נעלמו??
לא ייתכן ששירות לקוחות "יעלים" פריטים אישיים שהבטיח לשמור! אני דורש לברר את העניין ואם לא יימצאו את המשקפיים - פיצוי בגובה עלות המשקפיים.



כספי סוג הנזק :
איתור החפץ האישי שלי או פיצוי כספי בגובה ערכו. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
כרמי טרביה - אחראי פני שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר כדורי בקשר לפייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
כרמי טרביה- אחראי פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה