פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלקום סיוט מתמשך נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

שלום רב
אני לקוחה של סלקום מ 5/6/03 כשהצטרפתי אמרו לי שאני מחוייבת ל-3 שנים ושאני במסלול בו אני משלמת 0.60 אג' לדקה
לאורך התקופה, עד לזמן אחרון סברתי שאני משלמת כ 0.60 עד שלאחרונההבחנתי בגבייה גבוה מאי פעם שעוררה את חשדי
לאורך תקופה ארוכה לא נישלחו אליי חשבוניות(ומיצדם הם הודיעו שלא ישלחו פירוטים והפנו לאינטרנט, שלי לא היה כול התקופה הזאת)
בכול ההתקשרויות,בירורים מול שירות לקוחות/פיננסיים שפניתי לשינוי פרטיי,כול הפעמים שפתחתי/סגרתי משיבון,כשחוייבתי בטעות על שיחות תוכן וכו'
מעולם לא נימסר,נאמר משהו בנוגע לשינוי מסלול ויותר מפעם גם אמרתי לנציגי השרות ש"אני מוציאה שיחות ממקור נוסף מכיוון שיותר זול לי מה 0.60 שאני משלמת אצלכם,שזה יקר לי"
אף אחד לא תיקן אותי ואמר,יידע אותי שאני משלמת הרבה יותר,ובכלל הציע תוכנית חילופית (אתמול 31/1207 נענתי על זה במרכז שירות שגם לא אמורים להגיד לי)
שדרשתי לדעת איך החשבון הנ"ל בסכום הגבוה לראשונה נודע לי שגובים ממני 0.95 ושדרשתי להבין הכיצד קיבלתי את ההסבר הבא
בתאריך 1/6/04עלה ל 0.62
בתאריך 1/3/05 העלו סלקום ל 0.72
בתאריך 1/10/05 העלו ל0.76.33
בתאריך 1/1/06 העלו ל 0.81.03
בתאריך 17/3/06 העלו ל 0.90.7615
בתאריך 6/3/07 העלו ל 0.95.256
בתאריך 19.12.07 נציג שירות לקוחות וויסין,שעימו התקשרתי לאחר שלא הצלחתי לשלוח את תלונתי דרך האיטרנט
נתן הטבה של 120 דק' לחודש *3 שתחילתו על פיו מה 19/12/07 עד 19/3/08
בנוסף 80 ש"ח הטבה בחשבונית.מה שהסתבר לי יותר מאוחר מנציגה אחרת שהם להורדות תוכן,משהו שהטל' שלי לא תומך)
2.מסלול המתחיל ב 14/1/08 0.60 לדקה מדוייקת,בלי שום התחייבות,בלי שום תשלום
3.הבטיח הפסקת המיטרד SMS זבל
ב 20/1207 דיברתי עם ורד מהפיננסים,לבקשתי לפירוט חשבוניות העבירה אותי לשירות לקוחות ל ליז שהיא בתורה הודיעה לי שיחזרו אליי
הדס מנהלת שירות לקוחות חזרה אליי,ולאחר שיחה של חוסר תיקשורת ומייגעת לקחה ממני כתובת מייל ואמרה שתשלח לי את פירוט החשבוניות למייל.
ב 24/12/07 עירית העבירה אותי למירב,בשיחה סוכם שתישלח לי את הפירוט שהדס לא שלחה +פתיחת משיבון + הפסקת SMS זבל.
דיברתי עם עוד נציגה שתירצה את זה שעדיין מגיע אליי SMS זבל למרות שביקשתי ממס' נציגים שהבטיחו בתורם,בזה שזה לוקח 48 ש' היא אמרה שתישלח את פרטיי לגורם השולח ותבקש שיחסמו אותי להודעות.ואכן באותו היום בו היו אמורות ההודעות להפסיק,קיבלתי הצפה של הודעות שסותמות לי את הטלפון ולא משאירות לשום הודעות בעלות חשיבות להגיע אליי (מה שכבר קרה).
מה שעוד מטריד אותי,שנציג הלקוחות ווסין נאמר לי שההטבת ה120 דק' תחל מה 19/12/07 ועל סמך זה התחלתי שוב להוציא שיחות מהטל',מה שלא עשיתי מאז שיודעתי שגובים ממני 0.95
ואז נציגה אחרת(מירב) אמרה שההטבה תחל מעוד שבועיים,ולבסוף סיכמה שזה יוסדר כך שההטבה תחל מה19/12/07 .
אני חוששת ומתקשה לסמוך על מילתכם,ועוד יותר אחרי כול מה שקראתי פה,וגם כתבה על זה שעוד יחייבו אותי על המיטרד של הודעות הזבל
ולכן כשני חולה התאמצתי והלכתי למרכז שירות(31/12/08) בו המתנתי זמן ממושך מאוד בכדי לקבל הסבר,משהו בכתב
ביזבוז זמן מוחלט הנציג אמר שאסור לא לתת לי שום דבר כתוב ואסור לו לחתום על כלום וגם הבטיח שאצלו במחשב אני לא מקבלת הודעות זבל (למרות שהראתי לו הודעות גם מאותו היום )
ביקשתי ליצור קשר ישיר עם שולחי ההטרדות נאמר לי שזה טיפקום ומלבד כתובת אתר שלהם לא ניתן לי דבר(כאשר בעבר כבר עשיתם לי קטע כזה וחייבתם אותי)
ציינתי,שיתפתי את כול נציגיי הלקוחות במצב בריאותי,שגזל את צומת ליבי ועדיין
מה שנראה כניצול המידע ובנייה עליו שלא יהיו לי הכוחות לפעול,
האם נציגיי החברה מדברים משהו אחד,ומסכמים משהו אחר אצלכם
כול העניין הזה דירדר את בריאותי יותר מכעיס מעיק ומייאש
מעט האנרגיה שיש לי מתכלה
ההטבה שהוצעה לי אינה מפצה בכלל!
והרי זה ברור לגמרי שאם היתי מודעת/במצב לדעת היתי ישר עוזבת
שאנני מחוייבת לחברה בשנה וחצי אחרונות (מ05/06) שאז הם העלו לי ל0.90 ויותר
הטבה שאינה מפצה ומתאימה
ככה הלקוחות יכולים לסמוך עליכם האם זוהי רוח סלקום,הקוד האתי?שמירה על סטנדרטים מוסריים ? זה השקט הנפשי שלקוחותיכם ואני בניהם מרווחים!?כי..ככה זה שאוהבים האם החברה מבוססת על סיסמאות באוויר בלבד
האם מותר לחברות לנצל את החלשים החולים התמימים
האם מותר לעשות חוזים חד צדדי או בעל פה בו יוכלו לשנות להפר לטובתם בלבד
האם מורשה להם לטרטר,לייאש את הלקוח "ייחייבו אותך אז תגיעי ונבטל"(בעניין הטרדות טיפקום)
בנורמלי חברות שמסתיים החוזה עימם מציעות תוכניות אטרקטיביות להישארות הלקוח ובמקום זאת ניצלתם את הפתח שבריאותי תפסה להעלות מחירים עוד ועוד
מצפה לפיצוי הולם והוגן על כול הכספים שגביתם מעל 0.62
תגובתכם בהקדם
אוריה זילכא
כספי,עוגמת נפש,ביזבוז זמן ובריאות סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
כרמי- אחראי פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' זילכהבקשר לפנייתה וטיפל בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
כרמי- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה