פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שידרוג טלפון נייד נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי נורית ואני חברה בסלקום בערך 10 שנים ואני מגיעה לחשבונונות גבוהים בסלקום לפני כחצי שנה שידרגתי את מכשירי לסוני ארקיסון וחודש לאחר מכן הוא נגנב לי כעת בידי המכשיר הישן שלי ובירצוני להחליף אותו אך ניתקלתי בסירוב בטענה שבכר קיבלתי את ההטבה ועלי לחכות עוד שנה וחצי על מנת להחליף לכן אני לא יכולה לשדרג קיבלתי הצעות טובות יותר מחברות שונות אך עד עכשיו הייתי די מרוצה מהשירות אבל לא תיהיה לי ברירה ואני יפנה לחברה אחרת שכמו שציינתי נותנים לי אפשרויות מאוד טובות אודה לכם אם תתיחסו לבקשתי בתודה נורית
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אביבית אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה בקשר לפנייתה וטיפלה בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אביבית פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה