פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי, טירטור והתעלמות מצד חברת סלקום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד+שירות טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/12/2007 ביקרתי במרכז השירות של חברת סלקום באשדוד לצורך שדרוג מכשירים ועדכון חבילות השיחה בהתאם לצרכי כל אחד מהמספרים בחשבון.
כל החבילות אותן בקשתי נרשמו על דף ע"י נציגת השירות במרכז השירות ולדבריה הדף מועבר במייל למנהלת כדי שתאשר את שינוי החבילות.
בתאריך 1.1.2008 התקשרתי לחברת סלקום כדי לבדוק האם החבילות עודכנו כמו שביקשתי במרכז השירות.
להפתעתי, או בעצם לא להפתעתי, בחלק מהמספרים עודכנו החבילות ואילו בחלק מהם עודכנו חבילות שלא בקשתי. כך יצא שבאחד המספרים במקום לשלם 39 אגורות לדקה כמו בחבילה אליה בקשתי להצטרף גיליתי כי אני משלם 49 אג' לדקה.
מיד בקשתי לעדכן את החבילות לאלו המתאימות לי אך כאן החל תהליך ההתשה של סלקום כלפי, בתחילה אמרה לי הנציגה כי אין חבילות כמו שאני מבקש, לאחר שהיא הלכה לברר היא אמרה שיש חבילה כזאת אך לא ניתן לצרף אותי בגלל שזו חבילה למגזר ועלי לעדכנה רק במרכז השירות חצי שעה של שיחה לא הובילו לשום מקום מלבד התעלמות מוחלטת מדברי. אין סיבה שאלך למרכז השירות הקטן והעמוס של סלקום באשדוד ואסבול את ה"חויה" הזו שוב בגלל טעויותיהם - אני כבר היתי שם כדי לעדכן את החבילות מדוע ללכת לשם שוב?!.
חשוב לציין כי מאז ששדרגתי את המכשירים ביקרתי במרכז השירות של סלקום עקב בעיות טכניות באחד המכשירים ששדרגתי בתחילה לא היתה לו קליטה ואז התקלקלה הסוללה.
חוסר הרצון לעזור והיחס המזלזל של סלקום כל פעם אחרי שמתחייבים אליהם פשוט בלתי נסבל.
כל שביקשתי הוא לעדכן את החבילות, למה אני צריך ללכת עד למרכז השירות העמוס הזה שהוא בעצם חדרון קטן עמוס באנשים עצבניים.
במקום לעדכן לפצות ולהתנצל הם ממשיכים להתעלל בי.
בקשתי את הפקס של מחלקת פניות הציבור אך הנציגה סרבה לתת לי אותו ואמרה לי להתקשר למרכזיה שם יתנו לי אותו- המרכזיה היתה סגורה באותה שעה ונשאלת השאלה מדוע הנציגה לא יכלה לתת לי את מספר הפקס, אולי זו עוד דרך להתיש את הלקוחות המסכנים שכל שביקשו הוא שירות תקין ולא יותר !
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
עדכון החבילות לפי בקשתי ללא צורך בהגעה למרכז השירות ופיצוי בגין תשלום על החבילות שלא ביקשתי אותן פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אהרונוב בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר מרום אחראי פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה