פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים ללא מסמך חתום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שירות לקוחות, אבן גבירול, ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב15.11.07 פניתי לתיקון המכשיר עקב בעיה שהופיעה בצג. נשאלתי לגבי ביטוח תיקונים, לפי מיטב זיכרוני מסרה לי הפקידה סכום כספי סביב 80 שקל לשנה. לא הוחתמתי על אף טופס ולא קיבלתי מסמך המפרט את תנאי הביטוח או התשלום עבורו. בדיעבד (רק בימים אלה) התברר לי שסכום הביטוח השנתי הינו כ500 שקל. לו ידעתי שזה סכום הביטוח, לא הייתי מסכימה לכך מלכתחילה. כשפניתי לשירות הלקוחות הסבירו לי שאין חובה להחתים אותי או לצייד אותי באסמכתא להתחייבותי או להתחייבות הביטוח (...?) מכיון שמדובר בעיסקה לכל דבר, מעוררת התנהלות זו סימן שאלה וכמובן שטומנת בחובה כר נרחב לטעויות (מי אמר למי ? כמה ולמה...). נציגי שירות הלקוחות שעימם עמדתי בקשר ניסו לסבר את עוגמת הנפש שלי בהטבות למיניהן, בהן אני לא מעוניינת. אני פונה בבקשה לבטל את הסכמתי לביטוח (שניתנה ללא ידיעה ברורה על התחייבותי הכספית).
עוד אוסיף שהמכשיר לא תוקן כראוי (ככל הנראה הטכנאי לא איתר נכון את התקלה וגם שכח לעדכן ורסיה) ולכן מקץ 3 שבועות שרכתי שוב צעדי לשירות הלקוחות, הפעם עם מכשיר מת, שלא ניתן היה להציל ממנו יותר מ150 זיכרונות של טלפונים. מנהלת הסניף התנצלה על הטעות שלהם ומכשירי תוקן, אולם גם תיקון זה לא מוצלח במיוחד והיום המכשיר לא מתפקד כבעבר)
לסיכום, לצערי רמת השירות הן טכנית והן שירות לקוחות נמצאה כחובבנית למדי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת הפסקת תשלום הביטוח לאלתר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
כרמי- פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' בן אמיתי _בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
כרמי- פניות הציבור
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה