פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניידות לסלקום מפלאפון וכבר עשרה ימים אין לי מכשיר תקין שאוכל לדבר נושא התלונה:
עובדיה אילנית שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏25 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
"אם לא תהיי מרוצה תוך 14 יום תוכלי לבטל את העסקה" כך רימה אותי הסוכן דניאל יוסף סוכן מכירות עסקיים שהגיע אל משרדי ושכנע אותי לעבור לסלקום "תוך ארבע שעות" כך הבטיחה "סלכלום" שתתבצע הניידות ומרגע שקיבלתי את הנייד לא הצלחתי לנהל שיחה אחת עם הלקוחות שלי כראוי וקיבלתי תלונות אין ספור מלקוחות שלא מצליחים להשיג אותי, כבר עשרה ימים עם נייד לא תקין עם ניתוקים שלא מקבל שיחות ולא מוציא שיחות.
וכך אני עוברת ימים של התשה והטרדה עשרות שיחות עם עשרות מנהלי משמרות ומנהלי טכני דיילות נחמדות ששואלות "מה שלומך" כשאת כולך עצבנית ואף אחד לא מוכן לקחת אחריות ולמצוא פתרון. אחרי יומיים ביקשתי לבטל את העיסקה ורק אז נודע לי שאיני זכאית לביטול כי אני עסק ורק לקוחות פרטיים ביקשתי פתרון ואז התחילו לטרטר אותי מפקיד אחד לטכנאי שני אחד אומר ההתניידות לא תקינה, שני אומר המכשיר, שלישי אומר קליטה, רביעי אומר הסים. ביקשתי מנהל שהבטיח שעוד היום יגיע אליי שליח מיוחד שיבדוק את הנייד, שלושה מועדים שונים שלושה ימים ובכולם לא הגיע אף שליח. נסענו לעפולה חצי שעה נסיעה,למרכז שם הוכרע סופית כי המכשיר תקין ושוב טלפונים למרכז סלקום ואין אחד שלוקח אחריות. כעבור ימים נוספים, מהטכני הוחלט שאלה בעיות בקליטה האיזורית, מיותר לציין כי בידינו מכשיר נוסף זהה למכשיר הלא תקין, שאין איתו שום בעיה, ציינתי בפניהם כל פעם מחדש את העובדה והם בשלהם, לאחר הכרעות שיוחלף לי המכשיר נדרשתי שוב לנסוע לעפולה וכבר הגיע יום חמישי שזהו כמובן סוף שבוע נוסף וכך חלפו להם שבועיים שאני בלי נייד ביקשתי מהמנהלת שתשלח שליח והוא ימסור לי את הנייד כי אני אמא לשלישייה בני ארבע ומנהלת עסק ואין באפשרותי להגיע שוב לעפולה וכמו שהצלחתם לסגור איתי עסקה כך תשלחי שליח אך היא אומרת שזה בניגוד להנחיות ואני רוצה לדעת בסוף שבועיים של מריטת עצבים מי ישלם לי את אובדן העבודה? מי יחזיר אליי את הימים בהם הלקוחות או העסקאות שיכולתי להרוויח?( אני בעלת עסק קטן מרויחה משכורת חודשית) הנייד הזה משמש אותי מאוד, ומדוע איני יכולה לבטל עסקה? וכל זה אני משלמת לסלקום כרגיל אני מרגישה מרומה וכועסת מעולם לא עברתי חוויה כל כך מרגיזה.
אני מברכת על האתר הזה שלכם ומאמינה שבכוחכם לעזור לי כל רצוני הוא להחזיק נייד ביד ושאוכל לחייג והוא לא יתנתק מוגזם?
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
כרמי - אחראי פניות הצי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי/ת פניות הציבור יצר קשר עם גב' עובדיהבקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
כרמי- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה