פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כליאת החברה בעקבות ניוד מספרים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
1.בתאריך 2.1.08 בשעה 19:30 בערך בסניף קניון חיפה אצל נציג שירות לקוחות ששמו לא זכור לי , ביצעתי רכישה של מכשיר סלקום , נוקיה N95 , במסגרת ניוד מספרים מחברת פלאפון לחברת סלקום.
2.התוכנית שרכשתי הייתה מכשיר בעלות של 105 שח לחודש בעלות שיחה של 34 אגורות לדקת שיחה + חבילת אינטרנט בעלות של 19.90 שח לחודש כאשר ישנו זיכוי עבור המכשיר בהתאם לחשבון חודשי . מעל 50 שח זיכוי של 30 שח , מעל 99 שח זיכוי של 70 שח לחודש לשנה הראשונה , מעל 299 שח זיכוי של כל עלות המכשיר + זיכוי של 35 שח בחודש .
3. בעת שישבתי מול הנציג שירות קיבלתי הודעת SMS מחברת פלאפון שאמרה כי הניוד מספרים כרוך בעמלות יציאה . הפנתי את תשומת ליבו של הנציג אשר מסר כי החיוב היחיד הוא על המכשיר במידה ולא סיימתי לשלמו .
4. יש לציין כי לא הוצגו בפניי כל מסמכים עליהם אני חותם ו או המסך מחשב שעליו מפרט על מה אני חותם .
5. מיד כשיצאתי מהנציג שירות יצרתי קשר עם חברת פלאפון . נציג השירות מסר לי כי עלות העמלות מסתכמת בסך של קרוב ל 1000 שח .
6. מיד , בשעה 20:00 בערך יצרתי קשר עם מוקד שירות לקוחות של חברת סלקום ושוחחתי עם נציגת שירות בשם רינת . הודעתי לרינת כי אני רוצה לבטל את העסקה מאחר ועלות העמלות יציאה מחברת פלאפון יקרות מאוד ואני הגעתי אליכם במגמה לחסוך בעלויות. רינת מסרה כי אני צריך לפנות ב24 שעות הקרובות לסניף בו ביצעתי את הרכישה ובטל את העסקה . בנוסף ביקשתי מרינת שתבטל את הניוד מספרים על מנת שאני לא אחוייב על ידי חברת פלאפון ותאיר בנייתים את המס הזמני .
7. בתאריך 3.1.08 , בשעות הצהריים יצרתי קשר שוב עם שירות לקוחות סלקום ושוחחתי עם נציגה בשם לירון . הודעתי ללירון שאני מגיע היום לבטל את העסקה . לירון מסרה כי הדבר לא ניתן . הסברתי ללירון את אשר מסרה לי רינת ערב קודם לכן והפצרתי בלירון להוסיף הערה במחשב שאני מגיע היום לבטל את העסקה .
8. בתאריך 3.1.08 בשעה 19:00 הגעתי לסניף קניון חיפה על מנת לבטל את העסקה . שוחחתי עם מנהלת הצוות יפעת שמסרה כי לא ניתן לבטל את העסקה . ביקשתי ליפעת שתבדוק במחשב את כל השיחות עם נציגי השירות רינת ולירון . יפעת אכן בדקה זאת ומסרה כי עדין לא ניתן לבטל את העסקה . הודעתי ליפעת כי זו עבירה על חוק הגנת הצרכן . אני עמדתי בתנאים כנדרש והגעתי במסגרת ה24 שעות הראשונות על מנת לבטל את נעסקה . יפעת ניסתה להציעה לי עסקה חילופיתובזמן שפרטה לי את תנאי העסקה שביצעתי יום קודם לכן נוכחתי להבין שנוספו לי חויוב של 19 שח עבור מסלול חיוב של 34 אגורות לדקת זמן אויר, דבר שלא הוזכר אפילו ברמז עי הנציג שירות . בסיום הדברים מסרתי ליפעת את מכשיר הפלאפון כולל הערכה של המכשיר בשלמותה ומסרתי לה שאני לא מעוניין במכשיר ורוצה לבטל את העסקה במיידי.
צר לי שנציגי החברה לא עושים את מלאכתם כראוי ומטעים את הציבור . לצערי לי זה קרה פעמיים ביומיים בעסקה אחת .
עוגמת נפש , בזבוז זמן . סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קרנית - אחראית פניות ה שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר אטיאס ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה