פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שליחת אס-אמ-אסים ללא בקשתי וגם גבייה של כסף על ההודעות הללו נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מזה כמה חודשים אני מקבל מסלקום הודעות SMS מטרידות, משהו כמו שלוש או ארבע פעמים בשבוע. הודעות הSMS מכילות לרוב פרסומות. אף פעם לא ביקשתי שישלחו לי שום הודעות כאלה וגם לא רכשתי שום שירות שכזה. לפני כמה שבועות נמאס לי והתקשרתי לסלקום כדי לבקש שיפסיקו לשלוח את ההודעות. בשירות הלקוחות אמרו לי שאין בעיה ושלא ישלחו לי יותר. כעבור שבוע קיבלתי הודעה נוספת, התקשרתי לשאול על מה מדובר- ושם אמרו לי שזה לא תלוי בהם כי מדובר בספקים חיצוניים והפנו אותי לספקים האלה כדי לבטל את ההודעות. אותה הודעה שקיבלתי הייתה מאתר היפ, ונכנסתי לאתר שלהם. ראיתי את הסמל של סלקום באתר והתקשרתי לסלקום כדי להבין איך זה הגיוני, הרי אמרו לי שזה לא קשור לסלקום. הנציגה אמרה שכנראה שזו הייתה אי הבנה, ושעכשיו היא מבטלת את כל ההודעות.

לפני כמה ימים קיבלתי הודעה נוספת, בעלת תוכן אירוטי. התקשרתי שוב (!) לסלקום וביקשתי לבטל את ההודעות האלה אחת ולתמיד. הנציגה אמרה, שוב, שמדובר בספקים חיצוניים ושזה לא תלוי בסלקום. אמרתי לה שזה כן קשור לסלקום שהרי סלקום היא הרשת שלי ושאני לא נתתי את המספר שלי לאף חברה. בסופו של דבר היא הודתה שאכן סלקום מקיימת קשרים עם חברות שונות ורק מי שמתקשר לבטל, מבטלים לו. אם זה לא מספיק, היא אמרה שאני גם צריך לשלם כסף על כל הודעה שנשלחת לי. ביקשתי ממנה לבטל את כ-ל ההודעות, לכל המספרים שרשומים תחת המנוי של אבא שלי, ולקבל החזר כספי רטרואקטיבי על כל הכסף שנלקח, אם נלקח, על ההודעות האלו. היא אמרה שהיא לא יכולה לעשות את זה ושאם אני רוצה החזר כספי אני צריך להתקשר לחברות ששולחות לי את ההודעות (והביאה לי את המספר הספציפי של החברה ששלחה את ההודעה האחרונה). כמו כן היא הבטיחה שהפעם כל ההודעות מבוטלות לכל המספרים, ושהיא שמה את זה תחת המעקב שלה.

אני לא מבין למה אני צריך להתקשר לחברות שיביאו לי החזרים על שירותים שאף פעם לא רכשתי ולא רציתי. מעבר לכך שהכסף נלקח מהחשבון של סלקום לפי מה שהנציגה אמרה לי, איך אני אמור לאתר את כל החברות האלה כמה חודשים אחורה? ולמה אני בכלל צריך לעשות את זה?

לפיכך, אני דורש מסלקום, אם היו בעבר חיובים כספיים, לתת החזר רטרואקטיבי על כל הסכום שנלקח מהמנוי של אבא שלי. בנוסף, כמובן, אכן לבטל את כל שירותי ההודעות האלה, לכל המספרים שנמצאים תחת המנוי של אבא שלי. תודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
חסימת כל הודעות הפרסומת לכל המספרים תחת המנוי של אבא שלי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אירה אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תודה סלקום

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה