פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד הסכם הצטרפות / הטעיית לקוחות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
במבצע מעבר בין רשתות - מחלקה עסקית -הוצעה לי בסלקום חבילה בה ההוצאות הקבועות הינן על סך כ 200 ש"ח + החזרים רגילים אך התוספת ששבתה את ליבי - מעל זמן אויר של 200 ש"ח החזר של 100 ש"ח ל 36 חודשים ! וכיוון שהיא הטבה מיוחדת אינה רשומה במסמך הרשמי אך תראה, במחשב אני מוסיף ואף תוכל לוודא טלפונית מול המוקד ! הצטרפתי , ואף בשיחה טלפונית אחר מספר ימים וידאתי במחלקת הכספים שההטבה נקלטה . והנה היום כ3 שבועות אח"כ, בביקור תמים בסניף מתברר לתדהמתי שאין שום איזכור לכך ובכלל לא שמעו על מבצע שכזה לא בסניף ולא במחלקת הכספים, וכמו כן הטבה השניה היא בכלל רק ל 12 חודש ולא 36 - לך תוכיח! למותר לציין שבשיחה שהייתה לי קודם שהצטרפתי מול נציג אורנג' הוא ציין שאכן שמע על מבצע זה מלקוחות רבים ואם אני אשיג לו הצעה חתומה מסלקום הוא ינסה להשוות .
מחריד אותי לחשוב כמה לקוחות נפלו בפח שנקלעתי אליו ?

אני אמנם מתוך זהירות (- מוגזמת ?) בקשתי מהפקיד שצרף אותי לחבילה ,לרשום לי בכתב ידו וחתימתו פירוט מלא של כל ההטבות וכן משך תקופת ההטבות כולן. הייתי נחוש , ובסופו של דבר הוא הסכים והמסמך אכן שוכב לו לבטח במשרדי .
אמנם בשיחות שהיו לי עם הפקידים בסניף סרבתי להציגו ! – וכי זו ההגנה היחידה שיש ללקוח תמים בסלקום ? ומה על כל עשרות אם לא מאות הלקוחות שצורפו בצורה כזו ועתה נאבקים את מאבקם הפרטי ומעמדת נחיתות ברורה ? ואיך ניתן לומר שאין מבצע כזה אם אפילו נציגי החברות המתחרות מודעים לו?

אני ממתין לטיפולם הישר של פקידי החברה שעד כה שבוע מיום פגישתי עמם לא חזרו אלי .
אמנם במידה ויגבה ממני תשלום מלא ללא ההטבות שפורטו בפני במעמד ההצטרפות – כמדומני שהדרך היותר אפקטיבית היא לפנות לבית המשפט שבטוחני שעם הצגת הראיות יפסוק לזכותי כולל הוצאות משפט מלאות ואז כבר תהיה לכתבי החדשות ידיעה מעניינת..
מה דעתכם ?
כספי סוג הנזק :
עמידה בהתחייבויות שהצהרתם עלייהם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
כרמי - אחראי פניות הצי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר סעדון בקשר לפנייתו וטיפל בלקוח באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
כרמי- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה