פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס כספי בעקבות מעבר לאורנג' נושא התלונה:
עטר אסף שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי ביקרתי בסניף סלקום על מנת לקבל סים חדש לאחר שהטלפון אבד לי וכדרך אגב הוצע לי גם לקבל הטבה של חמישה חברים בתעריף מוזל.
בשום רגע לא הוזכר שאני מחוייב לתוכנית של 36 חודשים , אחרת לא הייתי חותם בחיים. כמו כן לא חתמתי להם על שום מיסמך שאני מתחייב לתוכנית זו ל 36 חודשים וכמה שסלקום חיפשה מסמך שאכן חתמתי , היא לא מצאה.
לפני כחודש הודעתי לסלקום כי אני מתכוון לסגור את החשבון , לאחר דין ודברים ולאחר שסירבתי לשלם סכום כלשהו על הסגירה , המנהל בסניף הסכים לוותר לי על הקנס (700 ש"ח , למרות שנשאר לי לשלם 11ש"ח למשך עוד שנה וחצי , ככה שגם אין היגיון בסכום הקנס).
להפתעתי התברר לי כי אכן חוייבתי בתשלום הקנס.
פניתי שוב לסניף סלקום על מנת לקבל הסבר ואז נאמר לי כי משום שהתניידתי לאורנג' ולא סגרתי את החשבון (מה ההבדל?)
אז ההסכם לביטול הקנס לא חל. (זה נראה ממש כמו מעשה נקמנות בלקוח
שכבר אין לו יכולת התמקחות ורמאות מכיוון שלא הוסבר לי לרגע שאם אני מתנייד אז הקנס לא יבוטל)
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר עטר בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
איציק אחראי פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה