פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור שיחה כאשר השיחה לא מתבצעת נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני באופן קבוע מתקשרת אל בעלי על מנת שהוא יחזור אלי - מאחר והתעריף שלו מופחת משלי. כאשר הוא מזהה שהשיחה ממני הוא מנתק (לא עונה כלל) וחוזר אלי מיד. בכל פעם אני מחוייבת ב-12 שניות שיחה - דבר הנראה לי אבסורד מאחר והוא לא עונה. נאמר לי לאחר פניה אל סלקום שזהו חוק מאושר על ידי משרד התקשורת - נראה לי תמוה ביותר במיוחד לאחר שזכותו של אדם גם להתנתק תוך מספר שניות ממעה קולי מבלי שיחוייב. אנשים (וגם אני בינהם) לא מודעים לעובדה שהם מחוייבים עבור זאת ובמיוחד שלא נעשתה שום שיחה!!! כיצד זה גם חוקי וגם הגיוני לפי סלקום??? הטוענת שכך עושות החברות האחרות
דרך לגבות הון על חשבון הציבור שאינו מודע שכך נעשה לו סוג הנזק :
שסלקום מיד תפסיק חיובים אלו ותחזיר כסף ל כ ו לללללםםםםםםם!!!! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת-אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גברת שושי בקשר לפנייתה וטיפלה בלקוחה .
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליאת פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה