פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נושא נייוד המספרים נושא התלונה:
כהנא אילנה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב1.12.07 כאמור, נכנס לתוקפו חוק ניוד המספרים.
הנני לקוחה ותיקה ובעלת 2 קווי טלפון בחברת סלקום , כמו כן לקוחה רצויה (אם יורשה לי לומר) שכן חשבונות הטלפון שלי גבוהים.
החלטתי לבדוק את נושא הניוד . ופניתי לחברת סלקום על מנת לבדוק את ההתחייבות שלי כלפיהם!! שכן אני אדם העומד בהתחייבויותיו!
פניתי לשרות הלקוחות לבדוק את החבילות שלי ואז הפנו אותי לשרות האינטרנט (מפני שיש בידי מכשיר jasjam שהוא מכשיר מכובד ביותר ויקר מאוד לכל הדיעות.)על מנת לבדוק מה ההתחייבות שלי לגבי חבילות הגלישה באינטרנט וסלקום נווגטור (נווט קולי) לאחר ברורים רבים עם נציד האינטרנט ביקש להזמין לי שיחת אחראי שיבדוק בדיוק את נושא ההתחייבויות שלי ויחזור אלי.
ואכן, בשעה שנקבעה חזר אלי בחור בשם עמית שהציג את עצמו כאחראי (חייבת לציין שהיה נחמד מאוד) ולאחר שהסברתי לו את בקשתי ביקש לבדוק את העניין שוב ולחזור אלי עם תשובה סופית....
ובאמת חזר אלי לאחר ברורים ואמר לי שלאחר ברורים רבים אין אני מחויבת לשום דבר (להעט סיום תשלומים של המכשירים שרכשתי) ואם ארצה לנייד את המספר אוכל לעשות זאת ברגע שאחליט!!??!! וזו תשובתו הסופית!!!

אחראי אמרנו לא??!!

ואז מגיע היום בו אני מבקשת להתנתק מכל החבילות שיש לי כגון - חבילת SMS, GPS וכמובן גם חבילת הגלישה באינטרנט (על מנת שאוכל לנייד את המספר...)
ואני פונה למוקד האינטרנט על מנת לבצע את הפעולות .
ועונה לי בחור מקסים בשם דן.
ואחרי שאני מספרת את סיפורי ומבקשת לנתק את חבילות הגלישה באינטרנט - מסתבר שאינני יכולה לעשות זאת!!@@

אני מחוייבת ל3 שנים מכיוון שרכשתי מכשיר (במיטב כספי יש לציין , מעל 4000 ש"ח) והמכשיר מסובסד בחלקו ולכן אינני יכולה להתנתק!!!!!

רגע עמית האחראי לא ידע ולא שמע על כך???

לאחר ברורים ושיחות חוזרות ונשנות של דן (שהיה חרוץ ואדיב מאין כמוהו ) התשובה היתה חד משמעית - אם תניידי את המכשיר תשלמי המממווווןןןןן כסף בגין ההתחייבות.

בשלב הזה כבר ירד לי כל האמון שהיה לי (והיה לי!) לחברת סלקום.
הבנתי שכל נושא הניידות גרם לחברה הזו לנסות לתפוס אותי בכח!!!
והתחושה שלי רעה ונוראית.

ביקשתי מדן בשלב ראשון להוציא את החוזה שאני חתומה עליו...
מסתבר שזו כנראה בקשה קשה לביצוע....
על מנת שאבדוק בדיוק על מה אני חתומה ומחוייבת.

ואז , צץ במוחי רעיון שיאפשר לי לנייד את המספר וגם למלא את התחייבויותי כלפי סלקום.
להעביר את המספר האחר שלי בסלקום למכשיר המדובר עם ההתחייבויות ואז אוכל גם להשלים את כל ההתחייבויות שלי לסלקום וגם אוכל לנייד את המספר הנבחר לחברה שאבחר.

דן , (נציגנו החביב) בדק את הנושא , ואז התגלה פתאום שלא אוכל לעשות זאת לפני שעברה שנה משדרוג המכשיר ??!!@@

אז כבר הרגשתי שממש כובלים אותי והחבל מתהדק סביב צווארי.
הנה באה לקוחה שרוצה לממש את זכותה - כחוק!!! לנייד מספר טלפון.
(תוך השלמת כל המחוייבויות שלה) ואז נערמים קשיים על גבי קשיים!!!

ואני שואלת ל- מ- ה ? מה עשיתי רע?

ומה בכלל ביקשתי???

לבצע פעולה טכנית פשוטה ואפשרית שתשנה את מספר הטלפון על המכשיר ותשחרר לי את המספר על מנת שאוכל לנייד אותו!!!!

היום דיברתי עם נציגת שרות הלקוחות אשר , כמובן , מנסה לשכנע אותי לא לנייד את המספר ובלי קשר לא בטוחה שהם יצליחו לשחזר את החוזה שלי .



על מנת לבדוק מה ההתחייבות
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבצע פעולה טכנית פשוטה ואפשרית שתשנה את מספר הטלפון על המכשיר ותשחרר לי את המספר על מנת שאוכל לנייד אותו!!!! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה