פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קו טלפון < נושא התלונה:
בנימינוב ירון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי שני מכשירי טלפון מזה 10 שנים לערך לפני כשבוע התקשרתי למרכז השרות
של סלקום כדי לנתק את אחד המכשירים . נאמר לי כי אני מחויב לתוכנית לשלוש שנים ועלי לשלם יתרת חוב של 900 ש"ח כדי לנתק את המכשיר. ביקשתי לראות טופס שחתמתי על התחייבות לתקופה ונאמר לי כי יזמינו את הטופס מהארכיון ויחזרו אלי. לאחר מספר ימים שלא חזרו אלי התקשרתי שוב, ואז נאמר לי כי יש דבר שנקרא התחייבות טלפונית, ואני חתמתי על התחייבות טלפונית דבר שמעולם לא שמעתי ונתקלתי בו פעם ראשונה מה גם שלא ידעתי שאני מחוייב לתקופה. האם הם יכולים לעשות דבר כזה והאם זה חוקי משפטית?
כספי סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר בנימינוב בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר אחראי פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה