פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן נתוק שיקרי נושא התלונה:
גבריאל ליאור שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
שירות טלפונית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 07 ביצעתי בחברת סלוקום שינוי מסלול.
בעסקה הטלפונית שאלתי וכתובתי על דף את כל הפרטים הרלווטים, אחד מהם היה שנאמר שאין לי שום התחייבות לחבילה.
לאחר חודש התקשתי לברר משהו לגבי החבילה פתאום נאמר לי שאני לא יכול לשדרג חבילה כי יש לי התחייבות ל18 חודש.
זאת הפעם הראשונה ששעמתי את המילה 18 חודשים.
פניתי לסלקום ולטענתם אין אפשרות להוציא את הקלטת השיחה וזאת בעיה שלי שלא קראתי את ההסכם שנשלח לכתובת הורי (ועכשיו מסתבר שהם אכן קיבלו הסכם מסלקום, אך ללא שום פרט על איזה מספר פלאפון מדבר, פשוט הסכם שנציג המכירות לא מילא).
הנציג שסגר איתי את החבילה פשוט שיקר לי ומסר מידע כוזב במעמד ההסכם
מדובר במספר 0528844004
מרומה. סוג הנזק :
שסלקום יסכימו לשמוע את הקלטת השיחה - לבטל התחייבות. להודות בטעות. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם הלקוח בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה