פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור - אי יכולת שדרוג מכשיר בגלל שיכות לקבוצה שהיא לקוח עסקי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מספר מכשירי סלקום שנרכשו ברכישה של קבוצה במקום עבודתי (אלישרא)
בגלל השיכות לקבוצה לא ניתן לקבל עבורם בשגרה שירות במרכזי שירות אלא רק אצל נציג יעודיי. יותר מחודש אני מנסה לשדרג את אחגד המכשירים של ילדי ולהשיג את איש הקשר ובמקביל מדבר רבות עם המוקד הטלפוני.
לאחרונה אישר לי המוקד הטלפוני לפנות למרכז שירות והתחייב שהסטאטוס במחשב עודכן לכך שניתן לשדרג את המכשיר במרכז השירות.
המצב בו אני תלוי בגורם יחיד שאינו זמין למרות לכאורה בהטבות הכספיות בקבוצה הוא מטרטר ומעיק. בסהכ מעונין לשדרג מכשיר מעל לחודש.....
במקביל פניתי לאתר סלקום במספרפניות באף אחת לא חזרו אלי כמובטח, פשוט אין עם מי לדבר......
בזבוז זמן רב סוג הנזק :
לאפשר שידרוג מכשיר במרכז שירות , או זמינות טלפונית מיידית של נותני השירות - פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
דקלה-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר רוזנצוויג בקשר לפנייתה ונושא פנייתו טופל.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
דקלה- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה