פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס בגין יצאה ממסלול נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני 2007 בררנו בשרות הלקוחות של חברת סלקום אפשרות מסלול חיילים
לאחר מספר פניות נתבקשנו לשלוח צו גיוס והחברה צירפה אותנו למסלול חיילים
הצו נשלח בפקס במהלך השיחות לא דובר על קנס במקרה של הפסקת המסלול
כיום בחלוף חצי שנה התברר כי התוכנית אינה מוזילה את החשבונות וחיוב השיחה לפי דקה ראשונה מלאה אינו מתאים לצרכינו ולאחר קבלת הצעה מחברת פלאפון ביקשנו לנייד את המספר הנציג שפנינו אליו בתחילה אמר כי קיים קנס
על רכישת מכשיר כשהובהר לו שהמכשיר נקנה בתשלום אחד ממשווק דיבר על קנס בגין יצאה ממסלול בטרם עת .הוא אף הודה כי נעשתה טעות שלא הוסבר לנו קיום קנס יציאה מוקדמת. וניסה להציע רכישת חבילת דקות בסיום השיחה הבטיח שמנהל יחזור אלינו מאחר והדבר לא נעשה ונסיון לברור בשרות הלקוחות הסתיים בניתוק. פנינו לפניות הציבור של החברה שם כבר הגדילו לעשות ואמרו כי נשלחה אלינו הודעה על תנאי התוכנית הכוללת קנס ולטענתם הדבר הוסבר הם לא הציעו שום פתרון ממשי לבעיה ולא ידעו לציין בגין מה נדרשים 700שח כלומר איזה הטבה קיבלנו שאותה לכאורה אנו נדרשים להשיב הנציגה אפרת אמרה שהיא מסימת את הטיפול דבר הנראה לא הוגן ופירוש מעיד על הטעיה ונסיון לגבות סכומים כספיים רק בשל הנסיון להתנתק מהחברה ומעיד על נקמנות וחוסר יושר
כספי סוג הנזק :
אפשרות יציאה ללא קנס לחילופין הצעה דומה לחברת פלאפון פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר חן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה