פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית הלקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.11.2007 הגעתי עם בני ובתי למרכז שירות בקניון חיפה בכוונה לרכוש להם שני מכשירי טלפון. קיבלתי הצעה לרכישה במסגרת מבצע "1+1 חינם" כאשר אחד המכשירים נרכש והשני מתקבל בהתאם להתחייבות לשימוש מינימלי של 30₪.
הצעה זאת לא התאימה לנו ולכן החלטנו לרכוש מכשיר אחד בלבד לבת. הדגשתי לנציג השרות שהיות ומדובר על ילדה קטנה בת 11, לא צפוי שימוש רב בזמן אויר והטלפון נדרש בעיקר לשיחות נכנסות. לשאלת הנציג כמה כסף אני מוכן להקציב לשיחות שלה, עניתי – בטוח לא יותר מ- 10 ₪ בחודש.
לאחר הבהרת דרישותיי ניתנה לי הצעה לקנות מכשיר שלא במסגרת המבצע הנ"ל תמורת 36 תשלומים חודשיים של 30 ₪ ולשלם עבור שיחות שיהיו לפועל לפי תעריף דקת זמן אויר – 60 אג', ללא תשלום חודשי קבוע. הסכמתי להצעה זו ולפני חתימה על החוזה שאלתי פעם נוספת מה אני אשלם וקיבלתי תשובה חד משמעית: 30 שקל לחודש עבור המכשיר ועבור זמן אויר על בסיס השימוש בפועל לפי התעריף הנ"ל ללא תשלום חודשי קבוע.
כאשר הגיע חשבון ראשון עבור הטלפון שנרכש, והופתעתי לגלות שקיימת התחייבות לתשלום חודשי מינימלי במסגרת הרכישה. התקשרתי מיד לשרות הלקוחות והם אישרו שאכן קיימת התחייבות כזו לפי החוזה שחתמתי.
הלכתי שוב למרכז השירות ומצאתי את נציג השירות שמכר לי את הטלפון. אמרתי לו שנעשתה טעות ואני מבקש לתקן אותה ולבטל את ההתחייבות. הנציג סירב, בטענה שהוא הסביר לי בעת הרכישה שהמחיר הוא מחיר מסובסד ולכן קיימת התחייבות לשימוש מינימלי. בפועל התחייבות זו הוזכרה רק כאשר דיברנו על מבצע "1+1 חינם" ושהמחיר הוא מסובסד לא הוזכר בכלל.
נפגשתי באותו יום עם מנהל מרכז השירות והוא טען שזה לא משנה מה הנציג הסביר לי בעת הרכישה ומה אני הבנתי מהסברים שלו – מה שקובע זה החוזה שאני חתום עליו. לטענתו, הייתי צריך לאחר החתימה לבדוק האם החוזה תואם למה נאמר לי בעת הרכישה, ואם הייתי אז מוצא סתירה הוא היה מבטל את העסקה.
לדעתי, זה לא סביר לדרוש מהקונה לאחר שהוא קיבל תשובה חד משמעית ולא ניתנת לפרשנות, לבדוק חוזה תחום ולחפש בו סתירות עם מה שנאמר לו בעל פה.
כמו כן, ברצוני לציין שבמחירון המופיע באתר סלקום (ראה סימוכין המצ"ב) מחיר המכשיר שנרכש הוא 36X30 ₪ ללא התחייבות לשימוש מינימלי שקיימת רק במכשירי דור 3 (המכשיר הנרכש אינו שייך לקטגוריה זו).
גם פניה לפניות הציבור של סלקום לא עזרה. הם בדעה שהיות וחתמתי זאת בעיה שלי וזה לא משנה מה אמר לי נציג השירות לפני החתימה.
אבקש את עזרתכם לבטל את ההתחייבות לשימוש מינימלי היות והייתה הטעית הלקוח בעת הרכישה.
אודה על טיפולכם המהיר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. נציג חברתנו יצר קשר עם הלקוח בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה