פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת לבטל עיסקת רוכלות נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי נטע , ולא מזמן חבר שלי ביצע רכישה של 3 מכ' בחברת סלקום. איש מכירות בשם אולג הגיע אליו הביתה, ומכר לו 3 מכ'. לאחר 3 ימים פנה חבר שלי לסלקום כדי לבטל את העיסקה בטענת "עיסקת רוכלות" ושאינו מעוניין להיות חלק מהחברה, נאמר לו שבגלל שעשה את העיסקה אצל "משווק" צריך לפנות למשווק???? גם ממרכז שירות זרקו אותנו באותה טענה. איך הלקוח הקטן כשעושה עיסקה צריך לדעת מזה??שכעת אין לו אבא ואמא??? ההיענות היא על הפנים, אף אחד לא נותן תשובה כמו שצריך וגם כשמנהלת בשם רוויטל חזרה אלינו, אמרה שבגלל שעברנו תוכניות תעריפים כעת לא ניתן לבטל ?? מה זה השטויות האלה?? או יותר גרוע מכך.. דמי ביטול עיסקה על מה??? מעניין מאוד שכשמבקשים מסלקום תיעוד בטפסים שמה שהם אומרים זה באמת נכון אין להם שום דבר והם סתם מדברים... כרגע אנו עדיין בהליכים לנסות לבטל את העיסקה..
היאוש הולך וגובר .
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עיסקה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין-פניות הציבור, סל שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' נטע בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
מעיין-פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה