פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי מבית סלקום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
נתחיל בזה שכ שנה - שנה וחצי אני לא מקבל חשבונית חודשית לכתובתי הנוכחית וזאת אחרי שכמה פעמים דאגתי לעדכן את מוקד שירות הלקוחת של סלקום בעניין, לאחרונה שוב התקשרתי וביקשתי שיעדכנו את הכתובת הנכונה וכמו כן ביקשתי שישלחו לי בדואר חשבונית אחרונה להפתעתי גליתי שאני משלם עבור "המתנה נעימה" סך 3.86 ש"ח כל חודש ובנוסף עבור שירות תיקונים 30 ש"ח לחודש. בתאריך 14/1/08 שמתי פעמיי למוקד השירות להתלונן ולבקש שיזכו אותי בסכום שהסתכם ב901 ש"ח פקיד השירות בהתייעצות עם אחת המנהלות הציע לזכות אותי בחצי מהסכום ז"א 450 ש"ח לא הסכמתי וביקשתי לדבר עם המנהלת, לאחר 30-40 דקות התפנתה אחת המנהלות ולתדהמתי מה שהיה לה להגיד לי שזו בעיה שלי שאני לא בודק את החשבונית החודשית!!! ברצוני לציין רק שבסלקום הופיע במחשב שכבר לפני שנה וחצי ביקשתי לנתק ולזכות אותי משירות המתנה נעימה (דבר שלא קרה)
אז זהו, אחרי יותר מ10 שנים כמנוי סלקום (גם אישתי 10 שנים) זהו היחס שהם מסוגלים/רוצים לתת ללקוחות
ומי אמר שבסלקום רוצים אותך יותר???
בברכה, ערן
עלבון, כספי סוג הנזק :
זיכוי בסך 901 ש"ח בתור התחלה פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם הפונה בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה