פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים הייתי בחו"ל עם בן זוגי למשך חודש ימים וכשחזרתי הופתעתי לגלות בחשבון שיש לי חיוב של 500 ומשהו ש"ח על שיחות בישראל.
התקשרתי למוקד השירות והתברר לי שהעבירו אותי לתוכנית של תשלום חודשי קבוע של 540 ש"ח לפני כשמונה חודשים !!ללא ידיעתי וללא הסכמתי בביקור סתמי שערכתי עם בן זוגי בסניף אבן גבירול על מנת לרכוש לו מכשיר טלפון.
לא שמתי לב לזה בחשבון שכן לא רשום שם שיש לי חבילה כזו אלא החיוב הזה מופיע כדקות בזמן אויר ולכן לא חשדת במאום על אף שהחשבון נראה לי מוגזם. התקשרתי לסלקום ולאחר צעקות ומריבות הם "הסכימו" לשנות לי את התוכנית בלי לשלם על דמי מעבר תוכנית אך לא מוכנים להחזיר לי את כספי על 8 חודשים של תשלום קבוע של 540 ש"ח שלפחות אחד מהם (זה שהייתי בו בחו"ל) מגיע לי במלואו! אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי בפרשה ולהילחם בשיטת "המצליח" שבה נוקטות החברות הגדולות במדינתנו.
בתודה מראש
שירן
כספי סוג הנזק :
החזר כספי וחשיפת המקרה! פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
כרמי טרביה - אחראי פני שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' בר ששת בקשר לפנייתה וטיפל בלקוחה לשביעות רצונה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
כרמי טרביה- אחראי פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה