פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת עמידה בהבטחות וכשל שירותי נושא התלונה:
טל רותם שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏15 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפניי כחודש וחצי ביקשתי לשמעו פרטים על תהליך הניוד נאמר לי שכאשר ארצה לעזוב את סלקום אצטרך לשלם קנס ואת יתרת תשלומיי על המכשיר .בנוסף לכך הייתי מצורף לחבילה של 600 דקות שלא ניצלתי אפילו כמחצית ממנה הועברתי למנהל אשר הציע לי לבחון לחודש ללא התחייבות חבילה של 300 דק' ללא התחייבות לאחר כשבוע חוייבתי בהחזר שווי הטבה שעל פי המנהל שדיברתי עימו לא הייתי אמור להיות מחוייב בכך על סכום של 700 ש"ח טיפול הנציגים היה מתחת לכל ביקורת הם לא ניסו לעזור לי ואף אמרו שלא יזכו ביקשתי לדבר עם סמכות גבוהה וקיבלתי אותה לאחר כמה שעות אותה סמכות זיכתה אותי ב700 שח.ביקשתי גם פיצוי אך ללא תשובה אני כבר חודש וחצי מבקש פיצוי אך החברה אומרת שהיא לא רואה שצריך לפצות אותי.אנא עיזרו לי לפתרון הבעיה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת-אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר טל בקשר לפנייתו וטיפלה בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליאת פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה