פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול פנינו בעלי ואני למרכז השירות של חברת סלקום בקניון רחובות, קיבל את פנינו נציג שירות אדיב ונחמד שהציג בפנינו "תכנית אטרקטיבית ביותר וההצעה היא ל-24 שעות בלבד".
לאחר שהתייעצנו בינינו והחלטנו שהתכנית אכן מתאימה לצרכינו פנינו לבחור מכשירי סלולר. בחרנו 4 מכשירים ל-4 בני משפחה והנציג החל לבצע את העיסקה במחשבו. ומרגע זה ואילך השתבש הכל ונגמר השירות הנפלא של סלקום!
הנציג טען שאינו מצליח לבצע את התהליך בגלל בעייה טכנית כלשהיא. הוא פנה לאחראית המשמרת וזו אישרה לו להציע לנו תכנית חלופית , הנציג הודה שהוא מופתע מאד מהתכנית שהוצעה לנו אבל שמח "לבשר" לנו שזכינו בתכנית נפלאה שטובה יותר מהקודמת כמובן שהסכמנו. אבל אז הגיעה אחראית המשמרת (שהאחריות היא ממנה והלאה) שבינתיים התחרטה שוב על ההצעה שהציעה לנו, הודיעה לנציג ולנו שהתכנית היא אך ורק למגזר הרוסי (טוב לדעת שמגזר רוסי שווה יותר בעיניה של חברת סלקום ממשרתי צבא למשל...)ואנו איננו כאלה ולכן היא לא מאשרת את התכנית הנ"ל (שהיא אגב אישרה קודם לנציג להציע לנו בלי שביררה עימו מאיזה מגזר אנחנו).
ברגע זה הפסקנו להקשיב להצעותיו של הנציג וקמנו ממקומנו אחרי ש ע ת י י ם שלמות של ביזבוז זמן!!!
עלי לציין שלאורך כל התהליך היה הנציג שמולו ישבנו אדיב ונחמד ואף טרח להתייעץ ולבקש אישור על כל צעד שעשה מולנו, ולמרות זאת ניסתה אחראית המשמרת שהציגה עצמה בשם אושרת להטיל עליו את האחריות למחדל.

אנו תוהים, כיצד מרשה לעצמה בחורה שמתיימרת להיקרא "אחראית משמרת" לנהוג בגסות ובזילזול בלקוח שיושב בסניף במשך שעתיים שלמות ולשלחו לדרכו לאחר שהטעתה אותו, ללא כל התנצלות על ביזבוז זמנו?

מדוע טרחה להציע מסלולים שאינה מתכוונת לאפשר לנו להצטרף אליהם???

אנו תוהים כיצד יכולה חברת סלקום, בימים אלו של תחרות קשה בין החברות לנהוג באופן מזלזל בלקוח חדש? ואולי התהייה צריכה להיות - מדוע שנרצה בכלל להיות לקוחות של חברה שמזלזלת כך בלקוחותיה???
עוגמת נפש סוג הנזק :
נזיפה מיידית באחראית המשמרת והכנסת מכתב התלונה לתיקה האישי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' גרוברג בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר אחראי פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה