פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור מתמשך נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כ"כ הרבה יש לי על החברה הזו אם זה חוסר מקצועיות של נציגים אשר גרמה לי לסוע ממרכז שירות ר"ג לפ"ת כדי להשיג מכשיר מדגם מסויים שלטענת הנציגה לא היה בכלל אם זה בהבטחה של מנהל לחזור אלי לפחות כמה פעמים ולא חזר אם בשקרים גסים לגבי העברת בעלות ואי ביטול הטבות בקיצור גועל נפש
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר מירון בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה