פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שידרוג מכשיר על ידי סוכן יורוקום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.10.07 הגיע לביתי נציג שהתברר כנציג של חב' יורוקום , כלקוח של חברת סלקום כמה ימים לפני כן התקשרה לביתי נציגה אשר הציעה לי כלקוח ותיק של החברה לבצע שידרוג של המכשיר ללא כל עלות . כאשר הגיע לביתי נציג יורוקום והציג לי מספר מכשירים נאמר לי כי על מכשיר הנוקיה שמצא חן בעיניי עליי להוסיף 9.90 לעיסקה . ברצוני לציין כי ברשותי היה מכשיר מסוג סוני אריקסון קרוב לשנתיים כאשר נשארו לי לשלם עליו תשלומים של מעל לשנה בסך 79 ש"ח , במסגרת העיסקה הזו - בכל חודש במידה ושוחחתי מעל 200 דק' קיבלתי עליו החזר של כ40 ש"ח . הסוכן של יורוקום הסביר כי במידה ואחזיר את מכשיר הסוני אריקסון עליי לשלם תוספת של כ-9.90ש"ח בלבד מעבר לתשלום אותו אני משלם היום עבור המכשיר הקודם והזיכוי במידה ואדבר מעל 200 דק' יהיה 50 ש"ח (10 ש"ח הפרש שאותו אני אשלם במהלך השידרוג שסוכם) , בפועל לאחר כחודש לתדהמתי גיליתי כי לא רק שאני ממשיך לשלם על המכשיר קודם-79 ש"ח , אני אף מוסיף 50 ש"ח על מכשיר נוכחי והזיכוי הכללי על תשלום שני המכשירים הוא 50 ש"ח (כלומר--79+50 על המכשירים וזיכוי של 50 ש"ח במידה ואדבר מעל 200) . הסוכן שהיה בביתי אף ציין כי ההתחייבות הינה תקפה על לתום מועד תשלום מכשיר קודם (כלומר כשנה ) ואין מדובר בהתחייבות של עסקה חדשה למשך 36 חודשים. לאחר פניות רבות ליורוקום ואף לסלקום נתקלתי באטימות רבה - הסוכן אשר בתחילה , לפי נציגי השירות אינו זמין בשל מחלת אביו הושג לבסוף, כאשר שוחחו עימו ציין שהסביר כי תידרש ממני התחייבות חדשה וכן תשלום נוסף על המכשיר דבר שלא היה ולא נאמר במעמד השיחה בביתי.
כעת לאחר שביקשתי לבטל את העיסקה החדשה - נאמר כי ניתן לבטל עיסקה זו רק בתוך כשבועיים , דבר שלא עלה בידי היות ורק לאחר כחודש נתגלה דבר המרמה והחיוב הכפול עבור המכשירים .
בנוסף בפנייה לחברת סלקום לביטול העיסקה היות וביורוקום לא מוכנים לבטל את העיסקה או להגיע להסדר משני נתקלתי באטימות נוספת ונאמר לי כי במידה ואבטל את המנוי אצטרך לשלם את יתרת התשלומים של מכשיר הסוני אריקסון שהוחזר 79 ש"ח למשך כשנה ובנוסף על מכשיר הנוקיה החדש 50 ש"ח על 3 השנים (ההתחייבות החדשה ) אשר ירד בחיוב אחד כקנס ההתחייבות אל מול החברה . מדובר בסופו של דבר בסילוף עובדות על ידי סוכן המכירות היות ולא הייתי מבצע עיסקה חדשה היות ואני כבר משלם תשלום גבוה על מכשיר קודם(79 ש"ח ) -הצגת הדברים על ידו שבסופו של דבר התגלתה כשקר גרמה לי עוגמת נפש רבה וכן הפסד כספי רב היות ובמידה ואינני משוחח מעל 200 דק' אני משלם 132 ש"ח עוד לפני הוצאת מילה אחת..
אבקש לנסות לעזור לי במציאת פיתרון לשביעות רצוני .
בתודה מראש.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
קובי, אחראי פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם הלקוח בקשר לפנייתו והנושא טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
קובי, פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה