פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין שירות שלא נרכש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.01.2008 קיבלתי חשבון חודשי להפתעתי ראיתי סכום שלא
נראה לי שהתשתמשנו התקשרתי לאחראית לקוח בשם עדי נאמר לי שיבדק
ואם יהיה נכון אני יזוכה היום התקשרה אלי אחראית לקוח בשם עדי ומהלך השיחה
התברר לי שביטלו לי את הV.P.N ללא ידיעתי ותוך כדי בירור נאמר לי שיש לי נוורגיטור ואני מחיוב מחודש 03-2007 אף לא ביקשתי שירות של נוורגיטור
ובישביל להתחבר לניוורגיטור צריך ממסר של םסלקום ומעולם לא רכשתי ממסר כזה
יש לצין שזאת כבר פעם שניה שקורה חיוב כזה ללא ידעתי

שימו לב לחשבונות
כספי סוג הנזק :
זיכוי החל מיום שבו חיוב נוורגיטור פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
כרמי - אחראי פניות הצי שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר כהןבקשר לפנייתו וטיפל בלקוח לשביעות רצונו.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
כרמי פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה