פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמן בהחלפת מכשיר נושא התלונה:
סבג ליאור שם/כינוי:
‏יום שישי ‏11 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מוקד שירות הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/1/08 מסרתי מכשיר מדגם נוקיה E65 לתיקון, לאחר המתנה של שעה וחצי של המתנה (שאכן נאמר לי שזה הזמן שיקח) הגעתי לנציג והוא אמר לי שצריך להחליף את המכשיר עקב זה שהוא לא תקין.
כאשר הנציג רצה להחליף את המכשיר נאמר לי שאין את המכשיר וימסרו לידי מכשיר מדגם אחר אך עם אותם התכונות נוקיה 6120C (הטעיה מספר 1), הנציג אמר לי תמתין פה כ-5 דקות ואנו נעביר את כל הנתונים למכשיר החלופי יש לציין שה-5 דקות הפכו ל-30 דקות וכשאשר פניתי לנציג בכיר במשמרת (איני זוכר את שמו) הוא אמר לי "אני נורא מתנצל אך זה יום שישי" את מי זה מעניין? אני רוצה שירות טוב אז הוא אומר לי "אתה צודק" ולאחר שמסר לי את הטלפון אמר לי שהמכשיר שלי יגיע ביום רביעי ויצרו עימי קשר על מנת שאבוא להחליף מכשירים.
הגעתי הבייתה שמתי לב כי אין במכשיר את כל התכונות כפי שיש במכשיר שלי נוקיה E65, אני משתמש באפשרות שיש לי בפלאפון בתכונה שנקראת WiFi שזה למעשה אינטרנט אלחוטי ובמכשיר החלופי אין את האפשרות הזאת - מה שגרם לי לכעס רב!

הגיע יום רביעי וחלף גם יום חמישי ולא זכיתי לשום שיחה מנציג בחברת סלקום, הגעתי לסניף ביום שישי בשעות הבוקר וגם במקרה הנ"ל שאלתי את האחראית משמרת "איפה אני אוסף מכשיר במידה והביאו לי מכשיר חלופי?" היא פשוט הביאה לי מספר ואמרה לי תמתין בתור.

גם הפעם המתנתי כ-20 דקות עד אשר הגיע תורי ושוב התאכזבתי כי כאשר הגעתי לנציגה עם המספר שהאחראית שלה מסרה לי היא אמרה לי שאני בתור הלא נכון ואני צריך לחכות בתור השני.
אמרתי לנציגה יפה מאוד שאת המספר הנ"ל הביאה לי האחראית שלה ושהיא תקרא לה לכאן כי אני לא מוכן להמשיך לחכות ואכן כך קרה הנציגה התחילה לטפל ואז כשסיפרתי לה בדיוק מה אני צריך (וזאת היא עשתה ללא כניסה לכרטיס הלקוח שלי) היא חיפשה במשך כ-20 דקות את המכשיר שלי ולא מצאה.

לאחר מכן הנציגה חזרה אלי ובישרה שאין את המכשיר כרגע במלאי ויתקשרו אלי, אמרתי לנציגה שאני לא מוכן לקבל זאת מכיוון שהמכשיר שלי היה צריך להיות עד יום רביעי כפי שנאמר לי ביום שישי והיא אמרה לי "אין מה לעשות תמתין לתחילת שבוע הבא".
ניגשתי שוב לאחראית משמרת וסיפרתי לה את כל מה שהיה וכל מה שהיה לה לומר זה מתנצלת שכך זה קרה אך בטח ביום ראשון כאשר האחראית מלאי תהיה אני אשים לי לתזכורת ואתקשר אליך ואודיע לך מתי לקחת את המכשיר.
עוגמת נפש, בזבוז זמן ונזק כספי סוג הנזק :
אני דורש פיצוי כספי בגין ההתנהלות הנ"ל וגם אפשרות להחלפת המכשיר לדגם אחר. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר סבג בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה