פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות שבוצעה שלא כדין ע"י חברת "סלקום" נושא התלונה:
הלוי יואב שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כחצי שנה פנתה אליי נציגת חברת "סלקום" והציעה לי בתור לקוח ותיק שלהם "מסלול" בקו הסלקום שברשותי שמספרו 0528362284 מכיוון שאני מבצע שיחות לא מעטות והם מעוניינים להוזיל לי במחיר בכך שאני אשלם תשלום קבוע ואדבר חופשי לכל היעדים (עד 700 דק').
לשאלתי אם זה לא יתאים לי ואני אהיה מעוניין לעבור תוכנית היא ענתה שאין שום בעיה ואני יכול לפנות אליהם בכל זמן שהוא ויחליפו לי תוכנית/מסלול.
לפני כשבועיים פניתי אליהם לאחר שנוכחתי לראות שהתוכנית הנ"ל לא משתלמת מכיון שכמות השיחות שלי ירדה משמעותית, – רק כדי להמחיש, בחשבונית האחרונה יצא שאשתי דיברה 12 שעות ויצא לה בחשבון 174 ₪, לעומת 7 שעות בלבד שאני דיברתי ושילמתי 216.45 ₪.
לפני כשבועיים פניתי אליהם בבקשה לעבור תוכנית ולתדהמתי הנציגה אומרת לי שאין אפשרות כיון שהתחייבתי לשנתיים לתוכנית הנ"ל. (לאחר ה1/12/07 נכנסה לחוק האפשרות לניידות בין החברות עם אותו מספר והחברות החלו לחייב אנשים ל-36 חודשים ב"מסלולים" לעומת התחייבויות שהיו עושים לפני כן ל-36 תשלומים על המכשיר הסלולארי. והכניסה שלי לתוכנית הייתה חצי שנה לפני כן.)
טענתי בתוקף שלא היה ולא נברא ואמרתי לה בדיוק את מה שהנציגה אמרה לי בעת הכניסה לתוכנית והיא עדיין טענה שכתוב להם במערכת שהוסבר לי שישנה התחייבות למשך שנתיים. ביקשתי ממנה שמנהל/ת ידבר איתי כיון שאין בסמכותה לטפל בעניינים כאלו וגם המנהלת טענה שזה מה שנקבע איתי מראש וגם נשלח לי חוזה בדואר ואם אני רוצה לעבור אני אצטרך לשלם קנס ביטול הטבה בסך 200 ש"ח. ביקשתי שתראה לי בדיוק איפה חתמתי ועל איזה חוזה בכיון שלא קיבלתי שום דבר בדואר ולא חתמתי על שום חוזה והיא טענה שזו עסקה טלפונית וזה קביל.
גם לאחר שאיימתי להתנתק יחד עם כל הקווים שעל שמי היא אמרה שאין שום בעיה ושאפנה למרכז שירות שלהם כדי להתנתק ובנוסף ליתרת התשלומים שיש לי על המכשירים שברשותי אצטרך לשלם 700 ₪ קנס.
יום לאחר מכן התקשרתי למכירות של "סלקום" והצגתי את עצמי בתור לקוח של חברת ORANGE שתקוע בבעיה הנ"ל, והנציגה של סלקום אמרה לי שאין שום בעיה ואין צורך שאודיע לחברה שלי על הניתוק אלא שהם מטפלים בעניין הזה מולם וגם אם יחייבו אותי ב700 ₪ הם יחזירו לי את זה בהטבה כל חודש למשך 36 חודשים, לשאלתי אם בכלל בתור חברה סלולארית היא רואה את כל העניין הזה חוקי או הגיוני והיא ענתה שאני יכול לאיים עליהם שיקבלו ממני מכתב מהעו"ד שלי וזכותי לחייב אותם להשמיע את ההקלטה של השיחה שבה לטענתם אני התחייבתי לשנתיים.
היום התקשרתי לחברה שוב ודיברתי עם מנהל שגם טען כמו העמיתה שלו שישנה התחייבות, רק שלפי דבריו התחייבות הצטמצמה פתאום ל18 חודשים דהיינו שנה וחצי ולא כפי שהמנהלת הראשונה אמרה שיש לשנתיים! (אז מי משקר כאן??) והצגתי בפניו את מה שהנציגה שלהם אמרה לי כשחשבה שאני לקוח של ORANGE ועדיין הוא טען שאין באפשרותו לבטל זאת.

התביעה שלי מהחברה היא להוציא אותי מהתוכנית הזו ולהציג בפניי תוכנית חלופית ללא התחייבות ובאם לא ימצאו פיתרון לכך אני אגיש תביעה לבית משפט לפיצויים ועוגמת נפש בנוסף לכך שאעבור עם כל הקווים שברשותי וברשות משפחתי לחברה אחרת.

העו"ד שלי שלח אליהם מכתב והם חזרו אלי בטלפון ואמרו שזה עדיין אותה התשובה שאני אקבל למרות פניית העו"ד שלי,
התקשרתי לאחר מכן שוב אליהם כדי שישלחו את התשובה הזו במכתב לעו"ד וכבר שבוע וחצי שאני רודף אחריהם כדי שיעשו זאת, כל פעם תירוץ אחר אם זה שזה לוקח זמן ואולי אותו מנהל לא נמצא.
לא ייתכן שיתעלמו ויזלזלו בפנייה של עו"ד!
כספי סוג הנזק :
להוציא אותי מהתוכנית הזו ולהציג בפניי תוכנית חלופית ללא התחייבות פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה