פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב גבוה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
שמי עידו טל ואני פונה בשם מנוי השייך לאמי נועה טל אשר מספר הנייד שלה הוא 0522334386.
מנוי זה היה על שם אבי גיורא טל ז"ל והועבר לבעלותה של אמי נועה טל בתאריך 16.8.2006 מעט אחרי מותו של אבי. בעת העברת המנוי שינתה חברת סלקום ללא הסכמתה של בעלת המנוי את התוכנית לתוכנית שנקראת על ידם night talk. לפי סלקום משלם בעל המנוי דמי מנוי גבוהים מאד בסך 16.83 ₪ כולל מע"מ, תעריף דקת שיחה יקר מאד בסך 75.88 אגורות לדקת שיחה, ומקבל 200 דקות שיחה ב-0 אגורות ליעד מסוים. לפי סלקום אמי (שלא ביקשה מעולם להצטרף לתוכנית כזו שערורייתית) לא צירפה כל מספר מועדף על מנת לקבל את ההטבה ולכן לא נהנתה מ-200 דקות השיחה הללו.
פניתי לסלקום ושוחחתי עם נציגה בשם יעל ועם נציגה בשם ויויאן ואף הופניתי לנציגה בכירה בשם תהילה ודרשתי שאמי תזכה לקבל חזרה את דמי המנוי ששולמו מתאריך זה ועד היום. אמנם היה באחריותנו לבדוק את חשבוניות סלקום מעת לעת אך אחזור ואציין שאימי מעולם לא הסכימה להצטרף לתוכנית זו.
תהילה הציעה לי פיצוי מסוים וכאשר סירבתי ודרשתי לשוחח עם הממונה מעליה, נאמר לי שיחזרו אליי. מאז עבר כמעט שבוע ואיש לא חזר אליי. פניתי בעצמי שוב לחברת סלקום והובטח לי שוב שיחזור אליי מנהל בכיר עוד באותו היום אך דבר זה לא בוצע. דרישותיי פשוטות מאד:
1. החזר דמי המנוי על כל התקופה האמורה
2. מתן תוכנית חדשה ואטרקטיבית למנוי זה.
3. פיצוי משמעותי על עגמת הנפש שנגרמה לי ולאימי על ידי חברת סלקום.
אשמח לקבל את עזרתכם בהתמודדות עם סלקום
תודה מראש
עידו טל
נייד – 0522795530
מייל – [email protected]
כספי סוג הנזק :
החזר דמי מנוי פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' טל בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר אחראי פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה