פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת שיחות, הונאה!!!!!!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 19/12/07 נולד לנו, בשעה טובה, בן, לאחר 20 שעות לידה ואישפוז של כחודש ימים בבית חולים במחלקה הריון בסיכון. למחורת ב- 20/12/07 חזרתי לבית חולים קפלן עם שתי בנותיי לבקר את אישתי ולהביא לה כרטיס "סים", על מנת שתוכל להוציא טלפונים מספר הטלפונים ולהודיע על לידת בננו, כשהייתי אצלה שכחנו לגמרי מהעניין וכשניגשתי לקנות שתיה מאחד המכונות כנראה שהכרטיס נשמט לי מהארנק. הכרטיס נמצא ע"י אחת הבחורות ליד המכונה וזו ביצע את כל השיחות והורדות מהאינטרנט במשך שלושה ימים עד שנציגת סלקום, בשם מור, הודיעה לי על ההונאה הזו, התחושה שאני קיבלתי מהשיחה עם מור שעומדים לזכות את חשבוני בנזק הכספי שנעשה היות ומדובר בהונא, אך כאן רק החל הסיוט שלנו!!!!!
מדובר בסכום של כ-1290 ש"ח, הבחורה הבטיחה לחזור תוך שעה, מה שלא קרה בפועל ואז אני התחלתי לחפש את הבחורה לאחר אין ספור פניות ואין ספור הודעות ואין ספור שיחות עם נציגי השירות, שרק מעבירים את השיחה מאחד לשני, הגעתי לאחראית משמרת בשם דנה, שעל ידה נאמר לי שסלקום יכולה לזכות רק ב15% מהסכום וגם זה כמחווה של רצון טוב!!!!!
אך חשוב לציין כי שיחות נגנבו ממכשיר השייך לאישתי ולא פעיל כבר מספר חודשים, כי אישתי קיבלה פלאפון מעבודתה, ואני פניתי בתחילת אוקטובר לבטל מסלול משפחה ובאותה שיחה ביקשתי לבטל את הקו, אף אחד לא טרח להסביר כיצד נעשת הפעולה ולכן הייתי בטוח שהפעולה נעשתה, בשיחותיי אם מספר אחראים נאמר שבאותה פניה לא תועד הדבר, וכשביקשתי שיאזינו לשיחה נתקלתי בהתנגדות עזה, כאילו אני משקר!!!!
אם הקו בזמנו היה נחסם כל העניין הזה היה נחסך מאיתנו, אך לחברת סלקום הרבה יותר קל לגבות את הכסף ממני, אב לשלושה ילדים ואישה שלא עובדת ולא לאתר את אותה הבחורה ולהכריח אותה לשלם או לספוג זאת על עצמה, הרי שיש כאן גם אשמה של החברה.
יותר מזה אחראית משמרת בשם דנה אמרה לי שהחשבון יופק רק ב- 10/01/08 וב- 11/01/08 אני אוכל לבקש דחיית תשלום, אך בפועל החשבונית הופקה ב- 6/01/08 לאחר שביקשתי להפריד בין שני החשבונות , בין המספר הפעיל ובין המספר הלא פעיל שבו נעשתה ההונאה, בוצע חלוקה לתשלומים וכבר לא ניתן לעצור זאת, כשביקשתי דחיה, פנייתי אכן נענתה אך בצורה מאוד עקומה ולא שיגרתית. אני ממשיך לשלם את התשלומים באשראי ולשלם עמלה על כל תשלום, והחברה הזרימה זיכוי זמני של כל הסכום ללא עמלות עד תום הבירור, מה שאומר שאם אני אאלץ לשלם את הסכום אזי שוב אחוייב בעמלות, באמת שלא מספיק נזק נעשה!!!!!!
אני דורש לשקול את המקרה בכובד ראש, ולבטל את החוב לאלתר.
כספי סוג הנזק :
ביטול החוב לאלתר פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
ליאת-אחראית פניות הציב שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם מר עודדבקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
ליאת פניות הציבור.
תגובה:
ראו תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה