פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי, רכישה מאכזבת. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
כל משפחתי נמצאת בחברת סלקום כל חייה, אף פעם לא היו לנו תלונות.
לפני זמן מה התגלתה בעיית קליטה בביתי, מה שאומר, שאין אפשרות לשיחות להיכנס, לשיחות לצאת, קבלת SMS יומיים אחרי שנשלחו אליי וממני.
היה לנו מכשירי נוקיה פשוטים (ללא דור 3, 3.5 וכו') ונאמר לנו כי השתדרגות לדור שלישי (או 3.5) תעזור לנו בבעית הקליטה.
הייתי מאוד סקפטית.
לבסוף רכשנו שני מכשירי מוטורולה (שיש לי אין סוף בעיות עימו), וכמובן בעיית הקליטה אפילו יותר גרועה.
חשוב לציין כי כל שיחה שאני מנסה להוציא מחוייבת בתשלום אפילו על הניסיון וכן גם על ניסיון שליחת SMS, ורק על זה החשבון שלי מתנפח.
כיום, אני עושה שירות עקוב אחריי (*242) לביתי, דבר שמאוד לא נוח כי כלל בני משפחתי עונים לטלפון וכל בני משפחתי עושים עקוב אחריי לאותו טלפון נייח.
השירות של סלקום מאוד לקוי, לא היו צריכים לשכנע אותנו להשתדרג למכשיר שלא נותן לנו את התוצאה ואין אפשרות לבטל את הקניה או להחליף למכשיר נורמלי (ולא מכשיר שתקעו לנו "הוא מצויין", "מוטורולה חברה מצויינת").
אני מאוד מאוכזבת מהשירות, אני רק מחכה לסיום ההתחייבות, בעיקר בגלל חוק ניידות המספרים, החיים קלים יותר.
בהחלט נזק כספי. סוג הנזק :
לא חושבת שיש פתרון, אולי החלפת מכשיר חזרה לנוקיה עד לסיום ההתחייבות. פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' מורה בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל באופן מלא
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
שחר אחראי פניות הציבור.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה