פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא נאמר ולא דובר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז שרות חוצות המפרץ כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.1.08 נגשתי למרכז סלקום בחוצות המיפרץ לשדרוג המכשיר הנייד שברשותי מספר שנים.מנציגת המכירות בשם סימה בקשתי מכשיר סמסונגE250.סימה אמרה לי שהמכשיר יעלה לי 26 ש"ח לחודש למשך 36 חודשים ואם אחזיר את המכשיר הישן יזוכה ב-5ש"ח כלומר אשלם רק21 ש"ח לחודש,הסכמתי לכך כמו כן בקשתי להחליף את המסלול שהיתי בו במשך כל השנים ושעלה קרוב לשקל לדקת שיחה.סימה אמרה שיש לה מסלול מתאים עבורי מסלול ע"פ שנייה .משלם אגורה לשנייה,דברת שלמת לא דברת לא שלמת ללא דמי מנוי וללא כל התחיבות.אמררתי לה שזה מתאים לי וכן בקשתי להעביר גם את הנייד השני שברשות אשתי לאותו תוכנית.סימה תיקתקה במחשב ובקשה שהחתום על כרית ליד המחשב.אכן חתמתי בלי לראות על מה ורק בהסתמך על הנאמר וקבלתי לידי את המכשיר וחוזה מודפס מעל 20 דף.כעבור כשבועיים נכנסתי שוב למרכז המכירות הנ"ל ובקשתי להחליף את המכשיר למכשיר אחר נוח יותר במקשים,נציגת מכירות בשם חלי או אלה אמרה לי שלא ניתן להחליף מאחר וחלפו מעל24 שעות ובהמשך השיחה הזכירה שאני מחוייב ל-30 דקות שיחה לחודש.אמרתי לה שאני לא יודע דבר על כך מאחר ולא נאמר לי דבר ולא חצי דבר ע"י נציגת המכירות סימה.נציגת המכירות וגם האחראית חלי ואלה אמרו לי שאכן נאמר לי וזה גם כתוב בחוזה שנמסר לי ליד.אני חוזר וטוען שוב שלא נאמר מילה בקשר למחויבתי ל-30 הדקות ואם היה נאמר לבטח לא הייתי מסכים למחויבות הזו מאחר כאמור אני לא מהמשוחחים בסלולאר.אני מאוד מאוכזב מהתנהגותם והתיחסותם של נציגות המכירות ושל האחראית שלא היו מוכנות להקשיב לאדם מבוגר וללקוח של שנים בחברת סלקום,אני גם לא מבין על מה ההתחיבות אם רכשתי את המכשיר במלאו המחיר וללא מתנות .
עוגמת נפש סוג הנזק :
שחרור מההתחיבות ל30 דקות שיחה לחודש פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר גביזון בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה