פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית טלפון סלולרי במרמה נושא התלונה:
בורקו שחר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏10 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים עברנו לחברת "סלקום" מ"אורנג'",קנינו 2 מכשירים אחד לי ואחד לאשתי כאשר הציפיות שלנו מהמכשירים שיהיו דור 3 ושנוכל לבצע שיחות וידיאו בינינו שבעצם בגלל זה אנחנו מוכנים לשלם כל חודש 20 ש"ח עבור שירותי האינטרנט לכל מכשיר.
אחרי יומיים התקשרתי לאשתי בשיחת וידיאו ונדהמנו לגלות כי אין באפשרותינו לעשות זאת בצורה תקינה מכיוון שבמכשיר שלה אין מצלמה פנימית.
חשוב לציין שבעת בחירת המכשירים הנציג הלהיב אותנו בבחירת המכשיר ובשום רגע לא הוזכר לנו שאין באפשרותינו לקיים שיחת וידיאו תקינה במכשיר שהרי זה היה תנאי הכרחי ומכריע בעת בחירת המכשיר כאשר הנציג ידע זאת כי הצגנו בפניו את ציפיותינו מהמכשיר, פשוט מרמה (אולי כדי לקצר את זמן ביצוע העסקה או מחוסר מקצועיות של הנציג והכרת המכשיר).
לאחר 6 ימים (פשוט הזמן היחידי שתמרנו זאת עם העבודה), הגענו לסניף בו בוצעה העסקה (ראשל"צ) והסברנו לנציגה שישבה איתנו את אי שביעות רצוננו מהמכשיר של אשתי (ישנם סיבות נוספות לאי שביעותינו אך העיקרית היא הסיבה שהוצגה) וכי אנחנו רוצים להחליף את המכשיר,נאמר לנו כי לא ניתן לשנות את העסקה וכי היה מותר לשנות אותה עד 24 שעות (מה שלא נאמר לנו ע"י הנציג בעת ביצוע העסקה)שלפי מיטב ידיעתי החוק להגנת הצרכן מורה על שבועיים ובמקרים חריגים כמו שלי גם מעבר לכך,אבל זאת בכלל לא הנקודה אלא הנקודה היא שקיבלנו מכשיר במרמה שאנחנו לא מרוצים ממנו.
בהמשך שיחתינו הוצע לנו פיתרון והוא להחליף את המכשיר של אשתי באחד מ3 מכשירים מחודשים (שחלקם כבר אין על המדפים),אנחנו כמובן סירבנו כי אנחנו רוצים מכשיר חדש לפי בחירתינו מכיוון שאנחנו לא צריכים "להיענש" לאחר שקיבלנו מכשיר במרמה,הבעיה לא נפתרה והובטח לנו ע"י הנציגה שמנהלת המרכז תיצור איתנו קשר עד 72 שעות- מה שכמובן לא קרה!!!!! אף אחד לא חזר אלינו!!
אנחנו התקשרנו לסלקום ודיברנו עם מנהלת שירות הלקוחות מספר פעמים והובטח לנו שאותה נציגה שטיפלה בנו תחזור אלינו ונראה לה שיש בשורות טובות. כמובן שאף אחד שוב לא חזר אלינו והתקשרנו אליהם פעמים נוספות שבסופו של דבר הנציגה חזרה אלינו וכמובן שהיא שוב אמרה כי לא ניתן להחליף את המכשיר והגענו לנקודת ההתחלה שהיא שוב הבטיחה לנו שמנהלת המרכז תחזור אלינו תוך 72 שעות וכמובן שהיא לא תחזור כרגיל.
כנראה זאת טקטיקה חדשה של סלקום להתיש את הלקוח,אף אחד לא מנסה לעזור לנו,הם משמיצים אותנו זו פשוט בושה וחרפה שחברה כל כך גדולה כמו סלקום מתנהגת בצורה כזאת.
אנחנו בסך הכל רצינו להחליף מכשיר ונכנסנו למערבולת שאי אפשר לצאת ממנה,העלנו אפשרות לבטל את כל העסקה ולעבור לחברה מתחרה כי אנחנו לא רוצים להיות מחוייבים לחברה שלא יודעת לספק שירות ללקוחותיה וכמובן שגם את האפשרות הזאת שללו מאיתנו אלא אם נשלם סכומים גבוהים מאוד כקנס ( שמסתכם בכ-7500 ש"ח ל2 המכשירים) שלפי מיטב ידיעתי ניתן לבטל עסקת מכר תוך שבועיים.
זאת ממש בושה וחרפה!!!!
אנחנו מצטערים על כל רגע שעשינו את ניידות המספרים ועברנו מאורנג' לסלקום.

עלבון,כספי,בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר במכשיר חדש לפי בחירתינו או ניתוק מסלקום ללא תנאים פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
אלינור אחראית פניות הצ שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח ונושא פנייתו טופל באופן מלא.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
אלינור פניות הציבור
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה