פרטי התלונה

תלונות Cellcom (סלקום)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מכשיר סלולר במסגרת מבצע נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד
מר עמוס שפירא
מנכ"ל סלקום

24.01.08

א.נ.,

הנדון: החלפת המכשיר הסלולרי

ביום ה-06.01.08 הגיע לביתי רוני, סוכן סלקום, מספר הטלפון שלו: 052-8508556 ואמר לי שמאחר שאני מדברת מעל 50 שקלבחודש, אני זכאית להחליף את המכשיר הסלולרי שלי למכשיר מהדור השלישי.

הוא הציג בפני מספר מכשירים שמתוכם בחרתי בנוקיה 6288.

לאחר שהוא הלך בדקתי באתר של סלקום וגיליתי שיש מכשיר, נוקיה E65, שאותו רוני לא הציג בפני, שיותר מתאים לי וגם הוא נמצא בקטגוריה של המבצע למדברים מעל 50 ש"ח בחודש. הסיבה שהוא מתאים לי יותר היא מאחר ויש בו WIFI.

למחרת התקשרתי לרוני הסוכן ובקשתי להחליף את מכשיר הנוקיה 6288 לנוקיה E65.

רוני אמר שאין בעיה והוא יחליף לי את המכשיר, אך כרגע אין לו אותו ושאני אתקשר אליו ב-10.01.08 ואזכיר לו. ואכן כך היה, התקשרתי אליו ביום חמישי והוא אמר שעדיין לא קיבל את המכשיר אך הוא זוכר והוא יתקשר אלי ויחליף לי אותו.

כל יום פניתי אליו לשאול מה קורה, השארתי לו הודעות במשיבון והוא לא חזר אלי וכשראיתי שהוא מתעלם מהפניות שלי ביום 16.01.08 פניתי למוקד סלקום 123* שיעזרו לי לפתור את הבעיה. ספרתי את השתלשלות הדברים.

הוצע לי לפנות לאחד ממוקדי סלקום בקניון חיפה.

ביום ה-16.01.08 פניתי למוקד סלקום בקניון חיפה ואכן היה שם את המכשיר שרציתי, אלא מאי, נאמר לי שלא אוכל לקבלו בתנאים שהוצאו לי, כלומר מכשיר חינם למדברים מעל 50 ש"ח לחודש, אלא רק במידה ואני מדברת מעל 90 ש"ח לחודש מאחר וב-13.01.08 העסקה השתנתה.

זה נראה לי לא הוגן מאחר ואני ביצעתי את העסקה בתאריך ה06.01.08, פניתי לסוכן למחרת ב-07.01.08, עדיין בתאריך המתאים, הוא הבטיח שיחליף לי את המכשיר. ולא אמר שיש קושי לבצע זאת.

אני, שכל כך הרבה שנים הייתי לקוח מאד מרוצה של סלקום, מרגישה שהטיפול שקבלתי עכשיו הוא לא הוגן ולא מוצדק.

מלקוח מאד מרוצה הפכתי להיות לקוח מרומה וחבל....

אודה על טיפול הוגן....

בברכה,

רבקה ליסקובסקי

עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר הנוקיה 6288 לנוקיה E65 בתנאים שהיו במועד ביצוע העסקה, כלומר למדברים מעל 50 ש"ח פתרון נדרש :

Cellcom (סלקום) שירות לקוחות

, תגובה:
עופר-פניות הציבור, סלק שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' ליסקובסקי בקשר לפנייתה.
סלקום שמחה לעמוד לרשותכם בכל עת.
עופר- פניות הציבור.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה